Brak informacji

 

Dobre, dn. 08.06.2016r.




GKI. 2512.8.2016




ZAPYTANIE OFERTOWE




Zwracam się z uprzejmą prośba o przedłożenie oferty cenowej za realizację zadania polegającego na wykonaniu przeglądów technicznych budynków stanowiących własność Gminy Dobre.


Wykaz budynków stanowiących własność Gminy Dobre stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zapytania.






  1. ZAMAWIAJĄCY




Gmina Dobre
ul. Kościuszki 1
05-307 Dobre
tel. (25) 7571190 w. 27
fax. (25) 7571190 w. 40,
REGON 711582658,
NIP 822-21-46-613,
e-mail: urzad@gminadobre.pl






  1. PRZEDMIOT I ZAKRES ZAMÓWIENIA :





    1. Realizacja zadania polegająca na wykonaniu rocznych i pięcioletnich przeglądów technicznych budynków będących własnością Gminy Dobre zgodnie z zapisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo Budowlane (Dz..U. z 2010r. Nr 243, poz. 1623 ze zm.) oraz rozporządzeń wykonawczych.





    1. Przeglądowi nie podlegają przewody kominowe (dymowe, spalinowe i wentylacyjne)



    2. Do obowiązków Wykonawcy należało będzie także założenie książek obiektów, na budynki nie posiadające takiego dokumentu.



    3. Z przeprowadzonych przeglądów poszczególnych budynków należy sporządzić protokół w wersji papierowej oraz dokonać odpowiednich wpisów w książkach obiektów.



    4. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania, bez podania przyczyn.



3. TERMIN REALIZACJI:




15 lipca 2016 roku


4. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY:




Zgodnie z formularzem ofertowym.


5. KRYTERIUM WYBORU OFERTY:



Cena – 100%


6. MIEJSCE I SPOSÓB ZŁOŻENIA OFERTY:




Ofertę należy złożyć w nieprzejrzystej kopercie w sposób gwarantujący zachowanie poufności, z dopiskiem “Przeglądy techniczne budynków gminnych”, w siedzibie Zamawiającego:


Urząd Gminy Dobre, ul. Kościuszki 1, 05-307 Dobre, pokój nr 2


do dnia 27 czerwca 2016 do godz. 12.00




7. TERMIN ZŁOŻENIA OFERTY:




27 czerwca 2016 rok, godzina 12.00


 


8. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY:




O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi oferentów za pośrednictwem strony internetowej znajdującej się pod adresem www.gminadobre.pl


9 ZAPYTANIA O PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:




Wszelkich informacji dotyczących przedmiotu zamówienia udziela:


Agnieszka Roguska – pracownik UG Dobre,


w godz: poniedziałek , wtorek, czwartek 8.00-16.00, środa 8.00-18.00, piątek 8.00-14.00, tel. 25 7571190 w. 27, e-mail: aroguska@gminadobre.pl




Załączniki :


Nr 1 Wykaz budynków gminnych


Nr 2 Formularz oferty



























Accessibility