Brak informacji

Dobre, dn. 09.08.2017r.


 


GKI. 2512.12.2017


ZAPYTANIE OFERTOWE


 


Zwracam się z uprzejmą prośba o przedłożenie oferty cenowej za realizację zadania polegającego na wykonaniu przeglądów technicznych budynków stanowiących własność Gminy Dobre.


Wykaz budynków stanowiących własność Gminy Dobre stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zapytania.


 


1.ZAMAWIAJĄCY


 


Gmina Dobre
ul. Kościuszki 1      


05-307 Dobre


tel. (25) 7571190 w. 27


fax. (25) 7571190 w. 40, REGON  711582658,  NIP 822-21-46-613, e-mail: urzad@gminadobre.pl


 


2.PRZEDMIOT I ZAKRES ZAMÓWIENIA :


2.1.Realizacja  zadania polegająca na wykonaniu rocznych przeglądów    technicznych budynków będących własnością Gminy Dobre zgodnie z zapisami


                         ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo Budowlane (Dz..U. z 2010r. Nr 243, poz.                      1623 ze zm.) oraz rozporządzeń wykonawczych.


2.2.Przeglądowi nie podlegają przewody kominowe.


2.3.Z przeprowadzonych przeglądów poszczególnych budynków należy sporządzić       protokół w wersji papierowej oraz dokonać odpowiednich wpisów w książkach obiektów.


            2.5.      Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania, bez podania


                        przyczyn.


 


  3.   TERMIN REALIZACJI:


 


            08 września 2017 roku


 


 


4.  SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY:


 


Zgodnie z formularzem ofertowym.


 


5.  KRYTERIUM WYBORU OFERTY:


           


             Cena  – 100%


           


6.MIEJSCE I SPOSÓB ZŁOŻENIA OFERTY:


 


Ofertę należy złożyć w nieprzejrzystej kopercie w sposób gwarantujący zachowanie poufności,               z dopiskiem “Przeglądy techniczne budynków gminnych”, w  siedzibie Zamawiającego:


Urząd Gminy Dobre, ul. Kościuszki 1, 05-307 Dobre, pokój nr 2


do dnia 18 sierpnia  2017 do godz. 11.00


 


 


7.TERMIN ZŁOŻENIA OFERTY:


 


 18 sierpnia 2017 rok, godzina 11.00


 


8.INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY:


 


O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi oferentów za pośrednictwem strony internetowej znajdującej się pod adresem www.gminadobre.pl


 


9.ZAPYTANIA O PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:


 


Wszelkich informacji dotyczących przedmiotu zamówienia udziela:


Agnieszka Roguska – pracownik UG Dobre, 


w godz: poniedziałek , wtorek, czwartek 7.00-15.00, środa 7.00-17.00, piątek 7.00-13.00, tel. 25 7571190 w. 27, e-mail: aroguska@gminadobre.pl


 


 


 


 


 


Załączniki :


Nr 1 Wykaz budynków gminnych


Nr 2 Formularz oferty


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 

Accessibility