GKI.6220.3.2012
Dobre, dn. 22.11.2012r
Z A W I A D O M I E N I E
Na podstawie art.10 §1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku- Kodeks Postępowania Administracyjnego (Dz. U. z 2000r Nr 98, poz. 1071 z późn. zm.) informuję, że zebrane zostały dowody niezbędne do wydania decyzji administracyjnej o środowiskowych uwarunkowaniach zgody dla przedsięwzięcia polegającego na:
„budowie punktu zbierania pojazdów wycofanych z eksploatacji na działce o nr ewidencyjnym 53/2 w miejscowości Sołki, gmina Dobre”.
Z materiałami można się zapoznać w siedzibie tutejszego Urzędu Gminy, pokój nr 8 (czynny: poniedziałek, wtorek i piątek w godz. 8.00- 16.00, środy do 18.00, we czwartki do 14.00), w terminie 7 dni od daty otrzymania (obwieszczenia) niniejszego pisma i wypowiedzieć się co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłosić żądania.
Otrzymują:
1. Pan Andrzej Zagrodzki
Sołki 7, 05-307 Dobre;
2. Starostwo Powiatowe
ul. Kościuszki 3, 05 – 300 Mińsk Mazowiecki;
3. Pani Śmiech Zofia
Sołki 4A, 05-307 Dobre;
4. Pan Śmiech Marek
Sołki 4A, 05-307 Dobre;
5. Pani Świderska Jadwiga
Sołki 3A, 05-307 Dobre;
6. Pan Świderski Stanisław
Sołki 3A, 05-307 Dobre;
7. Pan Politewicz Adam
ul. Wasilkowskiego 3 m 55, 02-776 Warszawa;
8. Gmina Dobre
ul. Kościuszki 1, 05-307 Dobre;
9. Pan Góral Roman
ul. Igańska 24 m 4, 04-087 Warszawa;
10. Pan Góral Stanisław
Czarnocin 5, 05-307 Dobre;
11. Pani Krynicka Hanna
ul. Łojewska 16 m 79, 03-392 Warszawa;
12. Pan Ochman Janina
ul. Wyszogrodzka 6 m 97, 03-337 Warszawa;
13. A/a.
Do wiadomości:
1/ Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska
ul. Kazimierzowska 23, 08 – 110 Siedlce;
2/ Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny
Pl. Kilińskiego 10, 05-300 Mińsk Mazowiecki.
Zawiadomienie zostaje podane do publicznej wiadomości przez:
· zamieszczenie na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Dobre: gminadobre.bip.net.pl,
· na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Dobre,
· na tablicy ogłoszeń sołectwa Sołki.