GKI.605.5.2013
Dobre, dn. 14.02.2013 roku
ZAWIADOMIENIE
Na podstawie art. 10§1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeks Postępowania Administracyjnego (Dz. U. z 2000 roku, Nr 98, poz. 1071 z późn. zm) informuję, że zebrane zostały dowody niezbędne do wydania decyzji administracyjnej w sprawie „magazynowania odpadów złomu stalowego w miejscu do tego nieprzeznaczonym tj. na działce nr 1226/1 w miejscowości Dobre, ul. Głowackiego należącej do Pana Czesława Czapskiego”
Z materiałami zapoznać się można w Urzędzie Gminy Dobre, pokój nr 8, w godzinach urzędowania, w terminie 7 dni od daty otrzymania (obwieszczenia) niniejszego pisma i wypowiedzieć się co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłosić żądania.
Otrzymują:
1. Wanda Matuszewska
ul. Warszawska 644, 05 – 083 Warszawa;
2. Andrzej Miąskiewicz
ul. Kościuszki 29, 05 – 307 Dobre;
3. Grzegorz Miąskiewicz
ul. Lukosińskiego 27 m. 3, 05 – 820 Piastów;
4. Jerzy Miąskiewicz
ul. Głowackiego 26A, 05 – 307 Dobre;
5. Poczta Polska S.A.
ul. Rakowiecka 26, 00 – 940 Warszawa;
6. Nina Cudna – Makos
ul. Kościuszki 27A, 05 – 307 Dobre;
7. Kamil Makos
ul. Kościuszki 27A, 05 – 307 Dobre;
8. Irena Czapska
ul. Głowackiego 11, 05 – 307 Dobre;
9. Czesław Czapski
ul. Głowackiego 11, 05 – 307 Dobre;
10. Gmina Dobre
(stanowisko ds. drogownictwa);
11. Halina Miąskiewicz
ul. Głowackiego 26A, 05 – 307 Dobre;
12. A/a.
Otrzymują do wiadomości:
– Mazowiecki Wojewódzki Inspektor Ochrony Środowiska Delegatura w Mińsku Mazowieckim
Plac Kilińskiego 10, 05 – 300 Mińsk Mazowiecki.
Przygotowała:
Renata Miąskiewicz – prac. UG Dobre,
tel. 25 7571190 wew. 27