Dobre, dn.02-02-2010 GKI. 7331/118/09 ZAWIADOMIENIE Wójta Gminy Dobre o wszczęciu postępowania Zgodnie z art. 61§ 4 , art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeks Postępowania Administracyjnego (Dz. U. z 2000 roku Nr 98, poz. 1071 z późn. zm.) , art.53 ust.1 ustawy z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. z 2003r. Nr 80, poz. 717 z późn. zm) z a w i a d a m i a m, że w dniu 16.12.2009 roku na wniosek Gminy Dobre w imieniu której działa Wójt Gminy Dobre z/s Urząd Gminy w Dobrem ul. Tadeusza Kościuszki 1, zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego,dla budowy sieci wodociągowej. Inwestycja przewidziana jest do realizacji na nieruchomościach położonych w miejscowości: ·
·
Mlecin 272,340,273,276,866,271,326·
Rąbierz Kolonia 158/3,158/4,159/3,159/4,162/3·
Rudzienko 298,902,940,932,1053,1070,1141,1156,1221,1157/1,1157/5,1157/6,1157/3,1157/4,1164, 1158,1160/2,1160/1,1162/1,1190,1176,1177,1178W dniu 13.01.2010 zmienił się zakres inwestycji, inwestycja nie bedzie realizowana na działce nr 1141 w Rudzienku.
Informuję o uprawnieniach wszystkich stron tego postępowania wynikających z art. 10 § 1K.P.A do czynnego w nim udziału w każdym jego stadium.
W związku z powyższym zawiadamiam , że zgodnie z art. 10 §1 K.p.a można zapoznać się z aktami w powyższej sprawie w siedzibie Urzędu Gminy w Dobrem pokój nr 21, ul. Kościuszki 1,05-307 Dobre , w dni pracy od poniedziałku do piątku , w godzinach od 8-16 środy do 18-tej, oraz wypowiedzieć się na ich temat lub zgłosić inne żądania w terminie 14 dni od daty otrzymania przedmiotowego zawiadomienia.
Po tym terminie sprawa zostanie rozpatrzona w oparciu o posiadane dokumenty.
Zgodnie z art. 35§ 5 Kodeksu postępowania administracyjnego, do terminów załatwienia spraw nie wlicza się terminów przewidzianych w przepisach prawa do dokonania określonych czynności, okresów zawieszenia postępowania oraz okresów opóźnień spowodowanych z winy strony niezależnych od organu.
Zgodnie z art. 41§ 1 Kodeksu postępowania administracyjnego, w toku postępowania strony oraz ich przedstawiciele i pełnomocnicy mają obowiązek zawiadomić organ administracji publicznej o
każdej zmianie swojego adresu, zgodnie z § 2 w razie zaniechania obowiązku określonego w
§ 1doręczenie pisma pod dotychczasowym adresem ma skutek prawny.
Przedmiotowe obwieszczenie podane zostaje do publicznej wiadomości poprzez zamieszczenie w
publicznie dostępnym wykazie danych na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Dobre, a także na tablicach ogłoszeń w siedzibie Urzędu Gminy Dobre oraz sołectwa Antonina, Mlęcin, Rąbierz Kolonia, Rudzienko.