Dobre , dnia 11 czerwca 2008 roku
URZĄD GMINY DOBRE
O G Ł A S Z A
nabór na stanowisko pracy
Inspektora do spraw ochrony środowiska
1.Wymagania niezbędne:
1/wykształcenie wyższe : wskazane – ochrona środowiska, ochrona przyrody,
Dodatkowo mile widziana administracja samorządowa lub publiczna.
2/minimum 2 letni staż pracy ,
3/rzetelność i uczciwość,
4/łatwość w nawiązywaniu kontaktów z interesantami,
5/znajomość obsługi komputera.
2.Wymagania dodatkowe:
1/znajomość ustaw: o ochronie środowiska, ochronie przyrody, o samorządzie
gminnym, kodeks postępowania administracyjnego,
2/znajomość obsługi interesantów w zakresie prowadzonych spraw,
3/umiejętność współpracy w zespole pracowników.
3.Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
I. Zadania główne:
1/nadzór nad sporządzaniem gminnego programu ochrony środowiska i
gospodarki odpadami oraz przygotowywanie sprawozdań z realizacji przyjętych
programów,
2/udostępnianie zgodnie z obowiązującymi przepisami informacji o środowisku
i jego ochronie,
3/przeprowadzanie postępowania w sprawach oddziaływania na środowisko
skutków realizacji planów i programów oraz sporządzania prognoz,
4/przygotowywanie i wydawanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach ,
5/wydawanie zezwoleń na wycięcie drzew, krzewów z nieruchomości oraz
usuwanie drzew i krzewów z pasa drogowego,
6/likwidacja nielegalnych zrzutów stałych i ciekłych ,
7/kontrola przestrzegania i stosowania przepisów o ochronie środowiska, a w
szczególności w zakresie objętym właściwością w zakresie ochrony powietrza,
wód, żywności , ochrony przed hałasem,
8/wydawanie zezwoleń na powadzenie przez przedsiębiorców działalności
w zakresie:
a/zbierania i transportu, odzysku lub unieszkodliwiania odpadów komunalnych,
b/opróżniania zbiorników bezodpływowych transportu nieczystości ciekłych.
2.Zakres obowiązków ogólnych:
1/współpraca ze stanowiskami pracy w referacie i innymi w urzędzie,
2/prowadzenie postępowań administracyjnych oraz przygotowywanie
merytoryczne i prawne projektów decyzji administracyjnych w zakresie
właściwości zajmowanego stanowiska,
3/przygotowywanie sprawozdań ,ocen, analiz i bieżących informacji o
realizacji zadań,
4/stosowanie instrukcji kancelaryjnej, zasad wewnętrznego obiegu i
przechowywania akt oraz ich archiwizacja,
5/realizacja zadań wynikających z ustaw i wydanych do nich przepisów
wykonawczych w zakresie:
a/ochrony danych osobowych,
b/ochrony informacji niejawnych,
c/dostępu do informacji publicznej,
d/ochrony środowiska,
e/kodeksu postępowania administracyjnego,
f/samorządu gminnego,
6/zapewnienie sprawnej, merytorycznej i terminowej realizacji zadań i obsługi
interesantów .
4. Wymagane dokumenty:
1.Życiorys/CV
2.List motywacyjny
3.Dokumenty potwierdzające wykształcenie
4.kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie
5.Zaświadczenie lekarskie lekarza medycyny pracy stwierdzające
dopuszczalność zatrudnienia na stanowisku
6.Oświadczenie o niekaralności
7.Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
Wymagane dokumenty aplikacyjne w zapieczętowanych kopertach z opisem:
,, Nabór na stanowisko Inspektora do spraw ochrony środowiska” należy
składać osobiście w Urzędzie Gminy Dobre pokój nr 20 lub przesłać drogą
pocztową na adres: ,,Urząd Gminy Dobre 05-307 Dobre ul.T.Kościuszki 1”
do dnia 25 czerwca 2008 roku do godz.16.00.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Gminy po wyżej określonym terminie nie
będą rozpatrywane.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej
Biuletynu Informacji Publicznej- adres : gminadobre.bip.net.pl oraz
Na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Dobre ul.T.Kościuszki 1.
Wymagane dokumenty aplikacyjne kandydata winny być opatrzone klauzulą:
,,Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy
dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z ustawa z dnia 29 czerwca 1997 roku o ochronie danych
osobowych/Dz.U.z 2002r Nr 101 poz.926 z późn.zm./ oraz ustawą z dnia 22 marca 1990 roku o pracownikach samorządowych/Dz.U.z 2001r Nr 142 poz.1593 z późn.zm./.
Wójt
Krzysztof Radzio