WÓJT GMINY DOBRE
ogłasza nabór na wolne stanowisko
Inspektora do spraw Księgowości podatkowej
w Urzędzie Gminy Dobre
I.Wymagania niezbędne:
1.obywatelstwo polskie,
2.wykształcenie wyższe ,
3.minimum roczny staż pracy w administracji samorządowej,
4.rzetelność ,uczciwość i kultura osobista,
5.znajomośc obsługi komputera.
II.Wymagania dodatkowe:
1.znajomość Kodeksu Postępowania Administracyjnego, Ordynacji podatkowej,
ustawy o samorządzie gminnym ,ustawy o podatkach i opłatach lokalnych, ustawy ochronie danych osobowych,
2.umiejętność współpracy w zespole.
III.Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1.prowadzenie obsługi księgowej w zakresie księgowości podatkowej i budżetowej,
2.załatwianie spraw związanych z przesunięciem terminu płatności łącznych zobowiązań podatkowych i rozkładaniem należności na raty,
3.nadzorowanie terminowego uiszczania należności podatkowych /rozliczanie sołtysów, upomnienia, tytuły wykonawcze, zaległości i windykacja/ oraz egzekucji
administracyjnej,
4.wstrzymywanie czynności egzekucyjnych prowadzonych przez gminę egzekucji
administracyjnej,
5.dokonywanie obliczeń wynagrodzenia za inkaso sołtysom,
6.prowadzenie księgowości podatków i opłat,
7.miesięczne uzgadnianie i zamykanie obrotów,
8.sporządzanie sprawozdań z zakresu księgowości podatkowej.
IV.Wymagane dokumenty:
1.życiorys /CV,
2.list motywacyjny,
3.dokumenty potwierdzające wykształcenie,
4.kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie ,
5.zaświadczenie lekarskie lekarza medycyny pracy pozwalające zatrudnić na
wyżej wymienione stanowisko,
6.kserokopie świadectw pracy,
7.oświadczenie o niekaralności,
8.inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach..
Wymagane dokumenty aplikacyjne w zapieczętowanych kopertach z opisem:
,,Nabór na wolne stanowisko Inspektora do spraw Księgowości podatkowej
w Urzędzie Gminy Dobre” należy składać w zapieczętowanych kopertach
osobiście w Urzędzie Gminy Dobre pokój nr 20 lub przesłać drogą pocztową na
adres: Urząd Gminy Dobre ul.T.Kościuszki 1 05-307 Dobre do dnia
4 lutego 2008 roku.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Gminy Dobre po wyżej wymienionym terminie
nie będą rozpatrywane .
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej
Biuletynu Informacji Publicznej – adres gminadobre.bip.net.pl, na stronie internetowej
gminy oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Dobre ul.T.Kościuszki 1.
Zastrzega się unieważnienie konkursu bez podania przyczyny.
Wymagane dokumenty aplikacyjne kandydata winny być opatrzone klauzulą:
,,Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie
pracy dla celów rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 1997 roku o ochronie
danych osobowych Dz.U.z 2002r Nr 101 poz.926 z późn.zm./oraz ustawą z dnia 22 marca 1990 roku o pracownikach samorządowych/Dz.U.Nr 142 poz.1593 z późn.zm./”.