Brak informacji

Dobre: Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu w wysokości 595 800,00 zł. PLN. GKI 271.11.2015
Numer ogłoszenia: 288438 – 2015; data zamieszczenia: 28.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – usługi


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:











V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dobre , ul. Tadeusza Kościuszki 1, 05-307 Dobre, woj. mazowieckie, tel. 25 7571190, faks 25 7571190.



I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA


II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu w wysokości 595 800,00 zł. PLN. GKI 271.11.2015.


II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.


II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu w wysokości 595 800,00 zł. PLN (słownie: pięćset dziewięćdziesiąt pięć tysięcy osiemset złotych) na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek o których mowa w art. 89 ust. 1 pkt. 3 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych (j.t. Dz. U. z 2013 r. poz. 885 z późn. zm.). 2. Charakterystyka kredytu określonego w ust. 1: 1) okres kredytowania ustala się na lata 2015 – 2024, 2) okres karencji w spłacie rat do 31.10.2017 r. 3) realizacja kredytu w następujących transzach i terminach w formie przelewu środków pieniężnych na rachunek budżetu Gminy Dobre: – I transza 595 800,00 zł. od dnia 16 listopada 2015 r. 4) spłata rat kapitałowych następować będzie miesięcznie według harmonogramu po okresie karencji : 1 rata do dnia 30.11.2017 r. w kwocie 2 100,00 zł. do kwoty 593 700,00 zł. 2 rata do dnia 31.12.2017 r. w kwocie 2 100,00 zł. do kwoty 591 600,00 zł. 3 rata do dnia 31.01.2018 r. w kwocie 1 700,00 zł. do kwoty 589 900,00 zł. 4 rata do dnia 28.02.2018 r. w kwocie 1 700,00 zł. do kwoty 588 200,00 zł. 5 rata do dnia 31.03.2018 r. w kwocie 1 700,00 zł. do kwoty 586 500,00 zł. 6 rata do dnia 30.04.2018 r. w kwocie 1 700,00 zł. do kwoty 584 800,00 zł. 7 rata do dnia 31.05.2018 r. w kwocie 1 700,00 zł. do kwoty 583 100,00 zł. 8 rata do dnia 30.06.2018 r. w kwocie 1 700,00 zł. do kwoty 581 400,00 zł. 9 rata do dnia 31.07.2018 r. w kwocie 1 700,00 zł. do kwoty 579 700,00 zł. 10 rata do dnia 31.08.2018 r. w kwocie 1 700,00 zł. do kwoty 578 000,00 zł. 11 rata do dnia 30.09.2018 r. w kwocie 1 700,00 zł. do kwoty 576 300,00 zł. 12 rata do dnia 31.10.2018 r. w kwocie 1 700,00 zł. do kwoty 574 600,00 zł. 13 rata do dnia 30.11.2018 r. w kwocie 1 700,00 zł. do kwoty 572 900,00 zł. 14 rata do dnia 31.12.2018 r. w kwocie 1 700,00 zł. do kwoty 571 200,00 zł. 15 rata do dnia 31.01.2019 r. w kwocie 3 400,00 zł. do kwoty 567 800,00 zł. 16 rata do dnia 28.02.2019 r. w kwocie 3 400,00 zł. do kwoty 564 400,00 zł. 17 rata do dnia 31.03.2019 r. w kwocie 3 400,00 zł. do kwoty 561 000,00 zł. 18 rata do dnia 30.04.2019 r. w kwocie 3 400,00 zł. do kwoty 557 600,00 zł. 19 rata do dnia 31.05.2019 r. w kwocie 3 400,00 zł. do kwoty 554 200,00 zł. 20 rata do dnia 30.06.2019 r. w kwocie 3 400,00 zł. do kwoty 550 800,00 zł. 21 rata do dnia 31.07.2019 r. w kwocie 3 400,00 zł. do kwoty 547 400,00 zł. 22 rata do dnia 31.08.2019 r. w kwocie 3 400,00 zł. do kwoty 544 000,00 zł. 23 rata do dnia 30.09.2019 r. w kwocie 3 400,00 zł. do kwoty 540 600,00 zł. 24 rata do dnia 31.10.2019 r. w kwocie 3 400,00 zł. do kwoty 537 200,00 zł. 25 rata do dnia 30.11.2019 r. w kwocie 3 400,00 zł. do kwoty 533 800,00 zł. 26 rata do dnia 31.12.2019 r. w kwocie 3 400,00 zł. do kwoty 530 400,00 zł. 27 rata do dnia 31.01.2020 r. w kwocie 3 400,00 zł. do kwoty 527 000,00 zł. 28 rata do dnia 29.02.2020 r. w kwocie 3 400,00 zł. do kwoty 523 600,00 zł. 29 rata do dnia 31.03.2020 r. w kwocie 3 400,00 zł. do kwoty 520 200,00 zł. 30 rata do dnia 29.04.2020 r. w kwocie 3 400,00 zł. do kwoty 516 800,00 zł. 31 rata do dnia 31.05.2020 r. w kwocie 3 400,00 zł. do kwoty 513 400,00 zł. 32 rata do dnia 30.06.2020 r. w kwocie 3 400,00 zł. do kwoty 510 000,00 zł. 33 rata do dnia 31.07.2020 r. w kwocie 3 400,00 zł. do kwoty 506 600,00 zł. 34 rata do dnia 31.08.2020 r. w kwocie 3 400,00 zł. do kwoty 503 200,00 zł. 35 rata do dnia 30.09.2020 r. w kwocie 3 400,00 zł. do kwoty 499 800,00 zł. 36 rata do dnia 31.10.2020 r. w kwocie 3 400,00 zł. do kwoty 496 400,00 zł. 37 rata do dnia 30.11.2020 r. w kwocie 3 400,00 zł. do kwoty 493 000,00 zł. 38 rata do dnia 31.12.2020 r. w kwocie 3 400,00 zł. do kwoty 489 600,00 zł. 39 rata do dnia 31.01.2021 r. w kwocie 10 200,00 zł. do kwoty 479 400,00 zł. 40 rata do dnia 28.02.2021 r. w kwocie 10 200,00 zł. do kwoty 469 200,00 zł. 41 rata do dnia 31.03.2021 r. w kwocie 10 200,00 zł. do kwoty 459 000,00 zł. 42 rata do dnia 30.04.2021 r. w kwocie 10 200,00 zł. do kwoty 448 800,00 zł. 43 rata do dnia 31.05.2021 r. w kwocie 10 200,00 zł. do kwoty 438 600,00 zł. 44 rata do dnia 30.06.2021 r. w kwocie 10 200,00 zł. do kwoty 428 400,00 zł. 45 rata do dnia 31.07.2021 r. w kwocie 10 200,00 zł. do kwoty 418 200,00 zł. 46 rata do dnia 31.08.2021 r. w kwocie 10 200,00 zł. do kwoty 408 000,00 zł. 47 rata do dnia 30.09.2021 r. w kwocie 10 200,00 zł. do kwoty 397 800,00 zł. 48 rata do dnia 31.10.2021 r. w kwocie 10 200,00 zł. do kwoty 387 600,00 zł. 49 rata do dnia 30.11.2021 r. w kwocie 10 200,00 zł. do kwoty 377 400,00 zł. 50 rata do dnia 31.12.2021 r. w kwocie 10 200,00 zł. do kwoty 367 200,00 zł. 51 rata do dnia 31.01.2022 r. w kwocie 10 200,00 zł. do kwoty 357 000,00 zł. 52 rata do dnia 28.02.2022 r. w kwocie 10 200,00 zł. do kwoty 346 800,00 zł. 53 rata do dnia 31.03.2022 r. w kwocie 10 200,00 zł. do kwoty 336 600,00 zł. 54 rata do dnia 30.04.2022 r. w kwocie 10 200,00 zł. do kwoty 326 400,00 zł. 55 rata do dnia 31.05.2022 r. w kwocie 10 200,00 zł. do kwoty 316 200,00 zł. 56 rata do dnia 30.06.2022 r. w kwocie 10 200,00 zł. do kwoty 306 000,00 zł. 57 rata do dnia 31.07.2022 r. w kwocie 10 200,00 zł. do kwoty 395 800,00 zł. 58 rata do dnia 31.08.2022 r. w kwocie 10 200,00 zł. do kwoty 285 600,00 zł. 59 rata do dnia 30.09.2022 r. w kwocie 10 200,00 zł. do kwoty 275 400,00 zł. 60 rata do dnia 31.10.2022 r. w kwocie 10 200,00 zł. do kwoty 265 200,00 zł. 61 rata do dnia 30.11.2022 r. w kwocie 10 200,00 zł. do kwoty 255 000,00 zł. 62 rata do dnia 31.12.2022 r. w kwocie 10 200,00 zł. do kwoty 244 800,00 zł. 63 rata do dnia 31.01.2023 r. w kwocie 10 200,00 zł. do kwoty 234 600,00 zł. 64 rata do dnia 28.02.2023 r. w kwocie 10 200,00 zł. do kwoty 224 400,00 zł. 65 rata do dnia 31.03.2023 r. w kwocie 10 200,00 zł. do kwoty 214 200,00 zł. 66 rata do dnia 30.04.2023 r. w kwocie 10 200,00 zł. do kwoty 204 000,00 zł. 67 rata do dnia 31.05.2023 r. w kwocie 10 200,00 zł. do kwoty 193 800,00 zł. 68 rata do dnia 30.06.2023 r. w kwocie 10 200,00 zł. do kwoty 183 600,00 zł. 69 rata do dnia 31.07.2023 r. w kwocie 10 200,00 zł. do kwoty 173 400,00 zł. 70 rata do dnia 31.08.2023 r. w kwocie 10 200,00 zł. do kwoty 163 200,00 zł. 71 rata do dnia 30.09.2023 r. w kwocie 10 200,00 zł. do kwoty 153 000,00 zł. 72 rata do dnia 31.10.2023 r. w kwocie 10 200,00 zł. do kwoty 142 800,00 zł. 73 rata do dnia 30.11.2023 r. w kwocie 10 200,00 zł. do kwoty 132 600,00 zł. 74 rata do dnia 31.12.2023 r. w kwocie 10 200,00 zł. do kwoty 122 400,00 zł. 75 rata do dnia 31.01.2024 r. w kwocie 10 200,00 zł. do kwoty 112 200,00 zł. 76 rata do dnia 28.02.2024 r. w kwocie 10 200,00 zł. do kwoty 102 000,00 zł. 77 rata do dnia 31.03.2024 r. w kwocie 10 200,00 zł. do kwoty 91 800,00 zł. 78 rata do dnia 30.04.2024 r. w kwocie 10 200,00 zł. do kwoty 81 600,00 zł. 79 rata do dnia 31.05.2024 r. w kwocie 10 200,00 zł. do kwoty 71 400,00 zł. 80 rata do dnia 30.06.2024 r. w kwocie 10 200,00 zł. do kwoty 61 200,00 zł. 81 rata do dnia 31.07.2024 r. w kwocie 10 200,00 zł. do kwoty 51 000,00 zł. 82 rata do dnia 31.08.2024 r. w kwocie 10 200,00 zł. do kwoty 40 800,00 zł. 83 rata do dnia 30.09.2024 r. w kwocie 10 200,00 zł. do kwoty 30 600,00 zł. 84 rata do dnia 31.10.2024 r. w kwocie 10 200,00 zł. do kwoty 20 400,00 zł. 85 rata do dnia 30.11.2024 r. w kwocie 10 200,00 zł. do kwoty 10 200,00 zł. 86 rata do dnia 31.12.2024 r. w kwocie 10 200,00 zł. do kwoty 0,00 zł. 5) spłata odsetek następować będzie w okresach miesięcznych na podstawie zawiadomienia z banku o wysokości naliczonych odsetek w terminie 5 dni przed datą płatności. Termin rozpoczęcia spłaty odsetek ustala się na dzień 30.11.2015 r. 6) płatność rat i odsetek będzie realizowana w ostatnim dniu danego miesiąca z tym, że jeśli będzie to dzień wolny od pracy ,to płatność nastąpi w dniu roboczym poprzedzającym ten dzień, 7) oprocentowanie kredytu oparte o zmienną stawkę WIBOR 1 M ogłaszanej dla ostatniego dnia roboczego miesiąca poprzedzającego okres obrachunkowy, skorygowanej o marżę banku. 8) kredyt nie będzie obciążony innymi opłatami niż wymienione w SIWZ. 9) kredytobiorcy będzie przysługiwać prawo do wcześniejszej spłaty kredytu bez dodatkowych kosztów. 10) zabezpieczeniem spłaty kredytu będzie weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową. Dla celów przygotowania wyceny oferty, Wykonawcy uczestniczący w niniejszym postępowaniu przyjmą stawkę WIBOR 1M z dnia 28.10.2015 r. tj. 1,67 % oraz stałą marżę banku w całym okresie kredytowania..


II.1.5)





 przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających



  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00-5.


II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.


II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2024.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM


III.1) WADIUM


Informacja na temat wadium: nie dotyczy


III.2) ZALICZKI


III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW




  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku




    • Zamawiający uzna, że warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada aktualne uprawnienia do wykonywania czynności bankowych wymagane ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku Prawo bankowe ( tekst jednolity Dz. U. 2002 r. Nr 72 poz.665 z póź. zm).


III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY


III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:



  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:



  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych


Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:


III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:



  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej



  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA


IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:



  • 1 – Cena – 95
  • 2 – Czas uruchomienia kredytu – 5

IV.2.2)





  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:


IV.3) ZMIANA UMOWY


przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:


Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian


Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z wymienionych poniżej okoliczności, z uwzględnieniem podanych warunków do ich wprowadzenia: 1)Zamawiający zastrzega sobie prawo do złożenia oświadczenia o rezygnacji z części wykorzystania kredytu bez ponoszenia dodatkowych opłat, w przypadku poprawy sytuacji finansowej kredytobiorcy. W takim przypadku wykonawca nie będzie pobierał żadnych innych opłat od niewykorzystanej części kredytu; 2) Kredytobiorca zastrzega sobie możliwość wcześniejszej spłaty całości lub części kredytu bez ponoszenia dodatkowych prowizji i opłat, w przypadku poprawy sytuacji finansowej kredytobiorcy; 3)Zmianie mogą ulec ilości, terminy oraz wysokości transz w zależności od sytuacji finansowej kredytobiorcy.


IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.gminadobre.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: GMINA DOBRE ul. T. Kościuszki 1 05-307 Dobre pok. nr 21.


IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2015 godzina 12:00, miejsce: GMINA DOBRE ul. T. Kościuszki 1 05-307 Dobre pok. nr 2.


IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).


IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Accessibility