Brak informacji

Dobre: Dostawa żwiru na terenie Gminy Dobre nr ref.GKI 271.7.2016
Numer ogłoszenia: 104558 – 2016; data zamieszczenia: 27.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – dostawy


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:











V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dobre , ul. Tadeusza Kościuszki 1, 05-307 Dobre, woj. mazowieckie, tel. 25 7571190, faks 25 7571190.



  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gminadobre.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA


II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa żwiru na terenie Gminy Dobre nr ref.GKI 271.7.2016.


II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.


II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na dostawie żwiru w celu wykonania remontu dróg żwirowych w Gminie Dobre. Przedmiot zamówienia obejmuje: zakup, dostawę – załadunek, transport, rozładunek żwiru o szacowanej ilości 6 000 ton. 2. Żwir ma spełniać poniższe parametry – zawartość ziaren d< 0,02 mm – < 3% – zawartość ziaren d< 0,075 mm – < 3% – wskaźnik różnorodności: >5 – wilgotność optymalna : 5,5% – wskaźnik wodoprzepuszczalności : > 8 m/dobę – maksymalna średnica ziaren < 45mm – bez domieszek zanieczyszczeń; między innymi iłów, gruzu ceglanego, cegły wapiennej, elementów metalowych i innych zanieczyszczeń 3. Zakres prac: dostawa żwiru do miejscowości znajdujących się na terenie Gminy Dobre: wskazanych przez Zamawiającego. Usługa obejmuje dostarczenie odpowiedniego materiału oraz równomierne rozsypanie na wskazane miejsce pojazdami samowyładowczymi o tonażu 10 – 30t. Realizacja zamówienia odbywać się będzie na podstawie zamówień przekazanych faksem, e-mailem lub telefonicznie przez osobę upoważnioną ze strony zamawiającego w ciągu 2 dni od daty zgłoszenia zamówienia. Osoba upoważniona przez Zamawiającego będzie ustalać każdorazowo zakres prac i termin wykonania wynikający ze zgłoszonych potrzeb poszczególnych sołectw i zaakceptowanych przez Wójta Gminy. Miejsce i ilość dowożonego materiału określa Zamawiający. Zamawiający zastrzega sobie możliwość oceny wykonanych prac w poszczególnych sołectwach przez upoważnioną osobę ze strony Zamawiającego . Cena jednostkowa brutto (za 1 tonę żwiru) jest stała, niezależnie od odległości i ilości dowozu. Żwir, musi spełniać wymagania określone w ust. 2. 4. Wykonawca może powierzyć wykonanie części niniejszego zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zobowiązany jest do wykazania części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. Wykonawca usługi robót jest odpowiedzialny za jakość wykonanych robót oraz za ich zgodność z zaleceniami Zamawiającego. W trakcie wykonywania usług prac Wykonawca ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo ruchu drogowego, osób trzecich w obrębie nawożonych dróg oraz za utrzymanie oznakowania, urządzeń ostrzegawczych i zabezpieczających. 5. Weryfikacja parametrów jakościowych żwiru odbywać się będzie organoleptycznie przy odbiorze dostaw. W przypadku wątpliwości co do jakości towaru wykonane będą badania laboratoryjne. Jeśli dostarczony towar nie będzie spełniał norm, to ww badanie będzie wykonane na koszt wykonawcy. Jeśli badany towar będzie spełniał normy drogowej PN-B-11111 lub równoważnej badanie będzie wykonane na koszt zamawiającego. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wyrywkowego ważenia dostaw żwiru..


II.1.5)





Vprzewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:



  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • 1. Na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych w okresie trzech lat od udzielenia przedmiotowego zamówienia, Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień polegających na dostarczeniu żwiru w ilości 3 000 ton na takich samych warunkach, jak w zamówieniu podstawowym Sposób realizacji prac w ramach zamówień uzupełniających odbywać się będzie na zasadach przewidzianych dla realizacji zamówienia podstawowego opisanych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2. Przewiduje się, że wartość udzielanych zamówień uzupełniających ustalona zostanie na podstawie dotychczasowych doświadczeń, zgodnie z metodyką przyjętą podczas szacowania zamówienia podstawowego, z uwzględnieniem zmian cen rynkowych.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.00.00-6.


II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.


II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2016.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM


III.1) WADIUM


Informacja na temat wadium: nie dotyczy


III.2) ZALICZKI


III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW




  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku




    • nie dotyczy



  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku




    • Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali min. jedną dostawę/usługę polegającą- na dostarczeniu i rozsypaniu żwiru na łączną kwotę min. 80 000,00 zł brutto



  • III.3.3) Potencjał techniczny


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku




    • nie dotyczy



  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku




    • nie dotyczy



  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku




    • nie dotyczy


III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY


III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:



  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:



  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych


Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:


III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:



  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej



  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA


IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:



  • 1 – Cena – 90
  • 2 – termin płatności – 10

IV.2.2)





  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:


IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.gminadobre.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: GMINA DOBRE ul. T. Kościuszki 1 05-307 Dobre, pok. nr 21.


IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.05.2016 godzina 12:00, miejsce: GMINA DOBRE ul. T. Kościuszki 1 05-307 Dobre, pok. nr 2.


IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).


IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie


Accessibility