Brak informacji

Dobre, 07.03.2013r.


 


GKI.605.20.2013


 


ZAPYTANIE OFERTOWE


            Zapytanie ofertowe na przeprowadzenie inwentaryzacji wyrobów zawierających azbest na terenie Gminy Dobre.


            Zamówienie realizowane będzie bez stosowania przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010 r., Dz.U. Nr 113, poz. 759 z późń. zm. ) na podstawie art. 4 pkt 8 w/w ustawy.


 


1.      ZAMAWIAJĄCY


Gmina Dobre
Ul. Kościuszki 1


05-307 Dobre


tel. (25) 7571190 w. 27


fax. (25) 7571190 w. 40, REGON 711582658, NIP 822-21-46-613, e-mail: urzad@gminadobre.pl


PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA OBEJMUJE:


1.      Przeprowadzenie inwentaryzacji wyrobów zawierających azbest.


2.      Opracowanie aktualizacji „Programu Usuwania Azbestu“.


3.      Wprowadzenie zinwentaryzowanych wyrobów azbestowych do Bazy Azbestowej Ministerstwa Gospodarki.


4.      Wykonanie sprawozdania końcowego z realizacji zadania.


 


1.      TERMIN REALIZACJI:


31 październik 2013 rok


2.      SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY:


Zgodnie z formularzem ofertowym.


3.      Informacje dotyczące wyboru najkorzystniejszej oferty:


O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi oferentów za pośrednictwem strony internetowej znajdującej się pod adresem www.gminadobre.pl


4.      MIEJSCE I SPOSÓB ZŁOŻENIA OFERTY:


Ofertę należy złożyć w nieprzejrzystej kopercie w sposób gwarantujący zachowanie poufności , z dopiskiem ” Inwentaryzacja wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Dobre”, w siedzibie Zamawiającego:


Urząd Gminy Dobre, ul. Kościuszki 1, 05-307 Dobre, pokój nr 2


do dnia 18.03.2013 do godz. 10.00


Oferta powinna zawierać:


– ofertę cenową;


– parafowany wzór umowy.


5.      Kryteria wyboru:


100 % cena.


6.      TERMIN ZŁOŻENIA OFERTY:


18 marzec 2013 rok , godzina 10.00


7.      Dodatkowe informacje:


Wszelkich informacji udziela:


Renata Miąskiewicz – pracownik UG Dobre, w godz: poniedziałek , wtorek, piątek 8.00-16.00, środa 8.00-18.00, czwartek 8.00-14.00, tel. 25 7571190 w. 27, e-mail: urzad@gminadobre.pl


 


            Podpisanie umowy nastąpi po otrzymaniu dotacji z Ministerstwa Gospodarki w ramach pozytywnego rozstrzygnięcia dla Zamawiającego Konkursu „AZBEST 2013”

Accessibility