Brak informacji

 


Dobre, 10.05.2013r.


GKI. 7021.1. 8.2013


ZAPYTANIE OFERTOWE




Zwracam się z zapytaniem ofertowym o przedstawienie cen za dostawę fabrycznie nowych lamp ulicznych LED do gminy Dobre w ilości 10 sztuk o mocy mieszczącej się w przedziale 30- 40 W (każda).




Niniejsze zamówienie realizowane będzie bez stosowania przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010 r., Dz.U. Nr 113, poz. 759 z późń. zm. ) na podstawie art. 4 pkt 8 w/w ustawy.






  1. ZAMAWIAJĄCY



    Gmina Dobre
    Ul. Kościuszki 1


    05-307 Dobre


    tel. (25) 7571190 w. 27


    fax. (25) 7571190 w. 40, REGON 711582658, NIP 822-21-46-613, e-mail: urzad@gminadobre.pl






  1. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA OBEJMUJE:






    1. Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie do Urzędu Gminy Dobre 10 sztuk


      fabrycznie nowych lamp ulicznych LED o mocy całkowitej mieszczącej się w


      przedziale 30-40 W każda, w terminie do 28 czerwca 2013r.



    2. Lampy muszą być przygotowane do montażu na wysięgniku, z możliwością


      zmiany kąta nachylenia lapmy.



    3. Lampy muszą posiadać wszystkie wymagane prawem certyfikaty, atesty, zezwolenia


      dopuszczające je do użytku i eksploatacji.



    4. Na dostarczone lampy Dostawca udziela Zamawiającemu gwarancji 60 miesięcznej ( 5


      lat). W ramach gwarancji Dostawca jest zobowiązany do usunięcia wszelkich wad


      przedmiotu umowy ( także demontaż ze słupa) lub dostarczenia rzeczy wolnych od


      wad, jeżeli wady te ujawnią się w czasie trwania gwarancji. W przypadku stwierdzenia


      w okresie gwarancyjnym wad przedmiotu umowy Zamawiający zgłasza Dostawcy


      wystąpienie wady przedmiotu umowy pisemnie, faksem albo e-mail’em. Dostawca


      jest zobowiązany usunąć wadę lub dostarczyć rzecz wolną od wad (łącznie z


      instalacją na słupie), w terminie uzgodnionym przez strony.


      W przypadku nie osiągnięcia porozumienia w terminie 2 dni, termin wyznaczy


      Zamawiający. Wszelkie koszty związane z wykonywaniem obowiązków wynikających


      z gwarancji ponosi Dostawca.



    5. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia lub zwiększenia zakresu rzeczowego


      przedmiotu zamówienia.




    3. TERMIN REALIZACJI:


    28 czerwca 2013r.




  1. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY:


    Zgodnie z formularzem ofertowym.




  2. KRYTERIUM WYBORU OFERTY:


    cena całości zamówienia 100%




  3. MIEJSCE I SPOSÓB ZŁOŻENIA OFERTY:



    Ofertę należy złożyć w nieprzejrzystej kopercie w sposób gwarantujący zachowanie poufności , z dopiskiem ” Dostawa lamp ulicznych LED”, w siedzibie Zamawiającego:


    Urząd Gminy Dobre, ul. Kościuszki 1, 05-307 Dobre, pokój nr 2


    do dnia 29.05.2013 do godz. 12.00





  4. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY:



    O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi oferentów za pośrednictwem strony internetowej znajdującej się pod adresem www.gminadobre.pl




  5. ZAPYTANIA O PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:



    Wszelkich informacji dotyczących przedmiotu zamówienia udziela:


    Agnieszka Roguska – pracownik UG Dobre,


    w godz: poniedziałek , wtorek, piątek 8.00-16.00, środa 8.00-18.00, czwartek 8.00-14.00, tel. 25 7571190 w. 27, e-mail: aroguska@gminadobre.pl








Załączniki :


1/ Formularz ofertowy


2/ Wzór umowy







Accessibility