GKI.605.52.2013
Dobre, dn. 05.07.2013 r.
Zaproszenie do składania ofert
 na zakup drewnianych zabawek 
na plac zabaw, gmina Dobre
            Zamówienie realizowane będzie bez stosowania przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych  (Dz.U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759 z późń. zm. )  na podstawie art. 4 pkt 8 w/w ustawy.
1.      ZAMAWIAJĄCY
Gmina Dobre
Ul. Kościuszki 1, 05-307 Dobre
tel. (25) 7571190 w. 27
fax. (25) 7571190 w. 40, 
e-mail: urzad@gminadobre.pl
            REGON  711582658,  NIP 822-21-46-613, 
2.       PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA OBEJMUJE:
 Zakup drewnianych zabawek z wszelkimi wymaganymi prawem normami i certyfikatami na plac zabaw:
n  Zestaw drewnianych huśtawek zawierający dwa zwykłe siedzenia.
n  Domek (altana) dla dzieci na plac zabaw o wymiarach min. 290x290x260
      Wszystkie zabawki muszą mieć możliwość stałego wmontowania.
3.      TERMIN REALIZACJI:
do 31.07.2013 rok
4.      SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY:
Zgodnie z formularzem ofertowym.
5.      INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY:
O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi oferentów za pośrednictwem strony internetowej znajdującej się pod adresem www.gminadobre.pl
6.      MIEJSCE I SPOSÓB ZŁOŻENIA OFERTY:
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie, z dopiskiem 
“Zakup drewnianych zabawek na plac zabaw”, w  siedzibie Zamawiającego:
Urząd Gminy Dobre, ul. Kościuszki 1, 05-307 Dobre, pokój nr 2
do dnia 12.07.2013 do godz. 12.00 
Oferta powinna zawierać ofertę cenową.
7.      WARUNKI PŁATNOŚCI
Za wykonaną usługę strony rozliczać się będą na podstawie faktur wystawionych na: Gmina Dobre, NIP: 822-21-46-613, REGON: 711582658, przez Zleceniobiorcę po zakończeniu usługi zgodnie z terminem wykonania przedmiotu zamówienia odebranej z protokołem końcowym, a następnie wypłacone w terminie 30 dnia od daty otrzymania faktury.
8.      KRYTERIA WYBORU:
100 % cena.
Oferta powinna zawierać cenę netto + VAT.
Zaproponowana cena powinna obejmować wszelkie koszty, łącznie z transportem i montażem zabawek, związane z realizacją przedmiotu zamówienia.
Z uwagi na ograniczone środki finansowe Zamawiający zastrzega możliwość rezygnacji z części zamówienia, bez podania przyczyn. 
9.      DODATKOWE INFORMACJE:
Wszelkich informacji udziela:
Renata Miąskiewicz – pracownik UG Dobre,  
w godz: poniedziałek , wtorek, piątek 8.00-16.00, środa 8.00-18.00, czwartek 8.00-14.00, tel. 25 7571190 w. 27, e-mail: urzad@gminadobre.pl
Załączniki :
1)       Wzór formularza ofertowego.
