GKI.605.52.2013
Dobre, dn. 05.07.2013 r.
Zaproszenie do składania ofert
na zakup drewnianych zabawek
na plac zabaw, gmina Dobre
Zamówienie realizowane będzie bez stosowania przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759 z późń. zm. ) na podstawie art. 4 pkt 8 w/w ustawy.
1. ZAMAWIAJĄCY
Gmina Dobre
Ul. Kościuszki 1, 05-307 Dobre
tel. (25) 7571190 w. 27
fax. (25) 7571190 w. 40,
e-mail: urzad@gminadobre.pl
REGON 711582658, NIP 822-21-46-613,
2. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA OBEJMUJE:
Zakup drewnianych zabawek z wszelkimi wymaganymi prawem normami i certyfikatami na plac zabaw:
n Zestaw drewnianych huśtawek zawierający dwa zwykłe siedzenia.
n Domek (altana) dla dzieci na plac zabaw o wymiarach min. 290x290x260
Wszystkie zabawki muszą mieć możliwość stałego wmontowania.
3. TERMIN REALIZACJI:
do 31.07.2013 rok
4. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY:
Zgodnie z formularzem ofertowym.
5. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY:
O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi oferentów za pośrednictwem strony internetowej znajdującej się pod adresem www.gminadobre.pl
6. MIEJSCE I SPOSÓB ZŁOŻENIA OFERTY:
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie, z dopiskiem
“Zakup drewnianych zabawek na plac zabaw”, w siedzibie Zamawiającego:
Urząd Gminy Dobre, ul. Kościuszki 1, 05-307 Dobre, pokój nr 2
do dnia 12.07.2013 do godz. 12.00
Oferta powinna zawierać ofertę cenową.
7. WARUNKI PŁATNOŚCI
Za wykonaną usługę strony rozliczać się będą na podstawie faktur wystawionych na: Gmina Dobre, NIP: 822-21-46-613, REGON: 711582658, przez Zleceniobiorcę po zakończeniu usługi zgodnie z terminem wykonania przedmiotu zamówienia odebranej z protokołem końcowym, a następnie wypłacone w terminie 30 dnia od daty otrzymania faktury.
8. KRYTERIA WYBORU:
100 % cena.
Oferta powinna zawierać cenę netto + VAT.
Zaproponowana cena powinna obejmować wszelkie koszty, łącznie z transportem i montażem zabawek, związane z realizacją przedmiotu zamówienia.
Z uwagi na ograniczone środki finansowe Zamawiający zastrzega możliwość rezygnacji z części zamówienia, bez podania przyczyn.
9. DODATKOWE INFORMACJE:
Wszelkich informacji udziela:
Renata Miąskiewicz – pracownik UG Dobre,
w godz: poniedziałek , wtorek, piątek 8.00-16.00, środa 8.00-18.00, czwartek 8.00-14.00, tel. 25 7571190 w. 27, e-mail: urzad@gminadobre.pl
Załączniki :
1) Wzór formularza ofertowego.