GKI.605.71.2013
Dobre, dn. 0.10.2013 r.
Zaproszenie do składania ofert
 na zakup i montaż wiat przystankowych w ilości 2 sztuk w miejscowości Dobre w ramach projektu “Remont Przystanku w Dobrem”
            Zamówienie realizowane będzie bez stosowania przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych  (Dz.U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759 z późń. zm. )  na podstawie art. 4 pkt 8 w/w ustawy.
1.       ZAMAWIAJĄCY
GMINA DOBRE 
Ul. Kościuszki 1, 05-307 Dobre
tel. (25) 7571190 w. 27
fax. (25) 7571190 w. 40, 
e-mail: urzad@gminadobre.pl
            REGON  711582658,  NIP 822-21-46-613, 
2.        PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA OBEJMUJE:
 Zakup i montaż wiat przystankowych w ilości 2 sztuk w miejscowości Dobre w ramach projektu “Remont Przystanku w Dobrem”:
n  długość wiaty min. 5 metrów;
n  szerokość wiaty min. 0,8 metra;
n  konstrukcja z profili stalowych, kolor w uzgodnieniu z Zamawiającym;
n  dach z poliwęglanu komorowego, przyciemniany;
n  ściany z poliwęglanu litego o grubości min. 6mm;
n  oświetlenie wiaty LED;
n  ławka drewniana;
n  ścianka z gaboltą ogłoszeniową podświetlana;
n  2 kosze na śmieci.  
  W ofercie należy uwzględnić transport i montaż wiaty w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
3.       TERMIN REALIZACJI:
Montaż wiat do 30.06.2014 roku.
4.       SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY:
Zgodnie z formularzem ofertowym.
5.       INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY:
O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi oferentów za pośrednictwem strony internetowej znajdującej się pod adresem www.gminadobre.pl
6.       MIEJSCE I SPOSÓB ZŁOŻENIA OFERTY:
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie, z dopiskiem na zakup i montaż wiat przystankowych w ilości 2 sztuk w miejscowości Dobre w ramach projektu “Remont Przystanku w Dobrem”
 w  siedzibie Zamawiającego:
Urząd Gminy Dobre, ul. Kościuszki 1, 05-307 Dobre, pokój nr 2
do dnia 18.10.2013 do godz. 11.00 
Oferta powinna zawierać ofertę cenową.
7.       WARUNKI PŁATNOŚCI
Za wykonaną usługę strony rozliczać się będą na podstawie faktur wystawionych na: Gmina Dobre, NIP: 822-21-46-613, REGON: 711582658, przez Zleceniobiorcę po zakończeniu usługi zgodnie z terminem wykonania przedmiotu zamówienia odebranej z protokołem końcowym, a następnie wypłacone w terminie 30 dnia od daty otrzymania faktury.
8.       KRYTERIA WYBORU:
100 % cena.
Oferta powinna zawierać cenę netto + VAT.
Zaproponowana cena powinna obejmować wszelkie koszty, łącznie z transportem i montażem wiat przystankowych, związane z realizacją przedmiotu zamówienia.
Z uwagi na ograniczone środki finansowe Zamawiający zastrzega możliwość rezygnacji z całości lub części zamówienia, bez podania przyczyn. 
9.       DODATKOWE INFORMACJE:
Wszelkich informacji udziela:
Renata Miąskiewicz – pracownik UG Dobre,  
w godz: poniedziałek , wtorek, piątek 8.00-16.00, środa 8.00-18.00, czwartek 8.00-14.00, tel. 25 7571190 w. 27, e-mail: urzad@gminadobre.pl
Załączniki :
1)      Wzór formularza ofertowego.
