Brak informacji

GKI.605.71.2013


Dobre, dn. 0.10.2013 r.


 


 


Zaproszenie do składania ofert


 na zakup i montaż wiat przystankowych w ilości 2 sztuk w miejscowości Dobre w ramach projektu “Remont Przystanku w Dobrem”


 


            Zamówienie realizowane będzie bez stosowania przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych  (Dz.U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759 z późń. zm. )  na podstawie art. 4 pkt 8 w/w ustawy.


 


1.       ZAMAWIAJĄCY


GMINA DOBRE
Ul. Kościuszki 1,
05-307 Dobre


tel. (25) 7571190 w. 27


fax. (25) 7571190 w. 40,


e-mail: urzad@gminadobre.pl


            REGON  711582658,  NIP 822-21-46-613,


 


2.        PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA OBEJMUJE:


 Zakup i montaż wiat przystankowych w ilości 2 sztuk w miejscowości Dobre w ramach projektu “Remont Przystanku w Dobrem”:


n  długość wiaty min. 5 metrów;


n  szerokość wiaty min. 0,8 metra;


n  konstrukcja z profili stalowych, kolor w uzgodnieniu z Zamawiającym;


n  dach z poliwęglanu komorowego, przyciemniany;


n  ściany z poliwęglanu litego o grubości min. 6mm;


n  oświetlenie wiaty LED;


n  ławka drewniana;


n  ścianka z gaboltą ogłoszeniową podświetlana;


n  2 kosze na śmieci.  


  W ofercie należy uwzględnić transport i montaż wiaty w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.


 


3.       TERMIN REALIZACJI:


Montaż wiat do 30.06.2014 roku.


 


4.       SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY:


Zgodnie z formularzem ofertowym.


 


 


5.       INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY:


O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi oferentów za pośrednictwem strony internetowej znajdującej się pod adresem www.gminadobre.pl


 


6.       MIEJSCE I SPOSÓB ZŁOŻENIA OFERTY:


Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie, z dopiskiem na zakup i montaż wiat przystankowych w ilości 2 sztuk w miejscowości Dobre w ramach projektu “Remont Przystanku w Dobrem”


 w  siedzibie Zamawiającego:


Urząd Gminy Dobre, ul. Kościuszki 1, 05-307 Dobre, pokój nr 2


do dnia 18.10.2013 do godz. 11.00


Oferta powinna zawierać ofertę cenową.


 


7.       WARUNKI PŁATNOŚCI


Za wykonaną usługę strony rozliczać się będą na podstawie faktur wystawionych na: Gmina Dobre, NIP: 822-21-46-613, REGON: 711582658, przez Zleceniobiorcę po zakończeniu usługi zgodnie z terminem wykonania przedmiotu zamówienia odebranej z protokołem końcowym, a następnie wypłacone w terminie 30 dnia od daty otrzymania faktury.


 


8.       KRYTERIA WYBORU:


100 % cena.


Oferta powinna zawierać cenę netto + VAT.


Zaproponowana cena powinna obejmować wszelkie koszty, łącznie z transportem i montażem wiat przystankowych, związane z realizacją przedmiotu zamówienia.


Z uwagi na ograniczone środki finansowe Zamawiający zastrzega możliwość rezygnacji z całości lub części zamówienia, bez podania przyczyn.


 


9.       DODATKOWE INFORMACJE:


Wszelkich informacji udziela:


Renata Miąskiewicz – pracownik UG Dobre, 


w godz: poniedziałek , wtorek, piątek 8.00-16.00, środa 8.00-18.00, czwartek 8.00-14.00, tel. 25 7571190 w. 27, e-mail: urzad@gminadobre.pl


 


Załączniki :


1)      Wzór formularza ofertowego.


 

Accessibility