Brak informacji

GKI.042.4.2013


Dobre dnia 26.11.2013 r.





Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego bez stosowania przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych




I. Zamawiający:


Gmina Dobre.,


ul. T. Kościuszki 1, 05-307 Dobre


Telefon: 25 757 11 90


Fax: 25 757 11 90 wew. 40


e-mail: urzad@gminadobre.pl


NIP: 822-21-46-613, REGON: 711582658,






zaprasza do złożenia ofert na: sprzedaż z dostawą części materiałów, do realizacji zadania pt. “Przebudowa drogi powiatowej nr 2212 W Jędrzejów – Jakubów – Dobre, polegająca na budowie chodnika i przebudowie zjazdów do posesji , w pasie ulicy J. Kilińskiego , od ulicy J. Dobrzynieckiego do ul. Wł.Reymonta w miejsc. Dobre”


II. Opis przedmiotu zamówienia:


Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż z dostawą materiałów dla projektu “Przebudowa drogi powiatowej nr 2212 W Jędrzejów – Jakubów – Dobre, polegająca na budowie chodnika i przebudowie zjazdów do posesji , w pasie ulicy J. Kilińskiego , od ulicy J. Dobrzynieckiego do ul. Wł.Reymonta w miejsc. Dobre”


Przedmiot zamówienia będzie obejmował w szczególności:




  1. Sprzedaż kostki brukowej betonowej koloru czerwonego o grubości 80mm (prostokątna Holland)



  2. Dostawę w/w kostki do siedziby Zamawiającego w ilości i jakości zgodnej z opisem przedmiotu zamówienia.



  3. Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zadania 15 036,00zł brutto


III. Wymagania:




  1. termin wykonania zamówienia: 10 dni roboczych od dnia zawarcia umowy.



  2. termin związania z ofertą: 15 dni



  3. warunki stawiane wykonawcom:




  1. wykonali w ciągu ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – co najmniej 2 usługi o podobnym zakresie rzeczowym i finansowym (wartość usługi min.10000zł brutto i złożą dokument potwierdzający – wykaz wykonanych usług)



  2. dysponują lub będą dysponować zespołem pracowników oraz sprzętem zdolnym do wykonania zamówienia – oświadczenie Wykonawcy,


IV. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:




  1. Wypełniony i podpisany przez wykonawcę Formularz ofertowy



  2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert – oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.



  3. wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia.



  4. Oświadczenie o dysponowaniu sprzętem oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia


V. Miejsce, termin i forma składania ofert:




  1. Ofertę na Formularzu ofertowym należy złożyć w siedzibie Urzędu:


Urząd Gminy Dobre ul. T. Kościuszki 1 05-307 Dobre pok. 2 w terminie do dnia
06 grudnia 2013 r. do godz. 9.00 w formie:




  • pisemnej (listownie, osobiście) na adres jak wyżej



  • Ofertę może złożyć osoba uprawniona do składania wiążących oświadczeń woli.




  1. Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania jest w sprawach proceduralnych i merytorycznych:


Marcin Sitnicki tel 25 7571190 wew.36. , faks 25 7571190 wew.40, e-mail: urzad@gminadobre.pl




  1. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie warunków zamówienia
    w godzinach pracy Urzędu od poniedziałku do piątku.


VI. Opis sposobu obliczenia ceny:




  1. Na Formularzu ofertowym (załącznik nr 1) należy przedstawić zaoferowaną ilość materiałów – kostki brukowej (w metrach kwadratowych) zgodnej z przedmiotem zamówienia.



  2. Ilość kostki brukowej betonowej koloru czerwonego określić w metrach kwadratowych.



  3. Cena podana przez Zamawiającego zawiera wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.



  4. Rozliczenia między Zamawiającym i Wykonawcą będą prowadzone w polskich złotych.


VII. Kryteria oceny ofert:




  1. Zamawiający weźmie pod uwagę tylko te oferty, w których zostanie wykazane, że oferent spełnia wymagania podstawowe.



  2. Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów:


metry kwadratowe kostki – 100 %




  1. Oferty zostaną ocenione w sposób przedstawiony poniżej:


Kryterium:metry kwadratowe – największa zaoferowaną ilość metrów kwadratowych kostki brukowej betonowej koloru czerwonego o grubości 80mm (prostokątna Holland)






  1. Oferta, która pokaże największą ilość metrów kwadratowych kostki, zostanie uznana za najkorzystniejszą.


VIII. Sposób poinformowania oferentów o wyborze najkorzystniejszej oferty:


Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie przekazane oferentom drogą mailową.



 

Accessibility