Brak informacji

Dobre,  dnia 03.11.2014 roku


 


 


      Zaproszenie do składania ofert


w postępowaniu na zakup i dostawę materiałów


dla   Ochotniczej Straży Pożarnej  w Mlęcinie


do remontu świetlicy wiejskiej


 


(w trybie art. 4 pkt.8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r (Dz. U. z 2013r,  poz. 907  z późn zm.)


 


 


 


 


W związku z realizacją zadania :  zakup i dostawa materiałów dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Mlęcinie do remontu świetlicy wiejskiej   Gmina Dobre prowadzi postępowanie w celu wyłonienia wykonawcy usługi.


 


1. Zamawiający:


Gmina Dobre.,


ul. T. Kościuszki 1, 05-307 Dobre


Telefon: 25 757 11 90


Fax: 25 757 11 90 wew. 40


e-mail: urzad@gminadobre.pl


NIP: 822-21-46-613,


REGON: 711582658,


 


2. Opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku do niniejszego  zaproszenia .


Usługa  obejmuje zakup i dostawę materiałów dla OSP  Mlęcin do remontu świetlicy wiejskiej


 


 


 


3. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków


Za spełnienie warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności  lub czynności, zamawiający uzna:


                    posiada wiedzę i doświadczenie oraz niezbędny sprzęt do wykonania zadania


 


 


4. Termin wykonania przedmiotu zamówienia:


Wykonawca  zrealizuje zamówienie do 21.11.2014 roku.


 


 


5. Warunki płatności.


Za wykonaną usługę strony rozliczać się będą na podstawie faktury wystawionej na: Gmina Dobre, NIP: 822-21-46-613, REGON: 711582658, przez Zleceniobiorcę po zakończeniu usługi odebranej protokołem końcowym, a następnie wypłacone w terminie 30 dni od daty otrzymania faktury.


 


 


 


 


 


6. Sposób przygotowania oferty oraz miejsce i termin składania ofert.


Ofertę w zamkniętej kopercie opatrzonej napisem:


 „Zakup i dostawa materiałów  dla   Ochotniczej Straży Pożarnej  w  Mlęcinie  do remontu świetlicy        wiejskiej „ należy złożyć w Urzędzie Gminy Dobre, pok. nr 2 do 12.11.2014 r do godz. 12.00.


 


Oferty otrzymane po terminie składania ofert nie będą rozpatrywane.


 


7. Kryteria oceny oferty:


Cena – 100%


 


Oferta powinna zawierać cenę brutto .


Zamówienie zostanie udzielone oferentowi, który przedstawi najkorzystniejszą cenowo ofertę.


 


Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z zamówienia bez podania przyczyn.


Zamawiający zastrzega sobie prawo do wyboru części zamówienia z uwagi na ograniczone środki finansowe


 


 


 

Accessibility