ZAPYTANIE OFERTOWE
Zwracam się z zapytaniem ofertowym o przedstawienie cen za realizację zadań w zakresie objętym w “Programie opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz przeciwdziałaniu bezdomności zwierząt na terenie Gminy Dobre” w terminie od 15 kwietnia 2015 roku do 31 grudnia 2015 roku.
Niniejsze zamówienie realizowane będzie bez stosowania przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2013, poz. 907 ze zm.) na podstawie art. 4 pkt 8 w/w ustawy.
1. ZAMAWIAJĄCY
Gmina Dobre
ul. Kościuszki 1
05-307 Dobre
tel. (25) 7571190 w. 27
fax. (25) 7571190 w. 40, REGON 711582658, NIP 822-21-46-613, e-mail: urzad@gminadobre.pl
2. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA OBEJMUJE:
2.1. Realizację zadań w zakresie objętym w “Programie opieki nad zwierzętami
bezdomnymi oraz przeciwdziałaniu bezdomności zwierząt na terenie Gminy Dobre” w
terminie od 15 kwietnia 2015 roku do 31 grudnia 2015 roku tj:
– odłowienie bezdomnych zwierząt i zapewnienie im miejsca w schronisku
– poszukiwania właścicieli dla bezdomnych zwierząt
– usypiania ślepych miotów
– zapewnienia całodobowej opieki weterynaryjnej w przypadkach zdarzeń drogowych z
udziałem bezdomnych zwierząt
3. ZAKRES ZAMÓWIENIA:
3.1. Zamówienie obejmuje :
– całodobowe odłowienie i dostarczanie bezdomnych zwierząt (psów) z terenu
Gminy Dobre do schroniska,
– zapewnienie całodobowej opieki weterynaryjnej w przypadku zdarzeń drogowych
z udziałem zwierząt (psów, kotów) na terenie gminy Dobre
– usypianie ślepych miotów,
– traktowanie w sposób humanitarny odłowionych zwierząt,
– eutanazja zwierząt nie rokujących nadziei na wyleczenie, po wcześniejszym
uzyskaniu opinii lekarza weterynarii,
– podejmowanie działań zmierzających do odnalezieniu właściciela i umożliwienie
mu odebranie zwierzęcia (psa ) ze schroniska, po uregulowaniu przez niego
kosztów pobytu psa w schronisku,
– informowanie Urzędu Gminy o adopcjach zwierząt dostarczonych do schroniska z
terenu gminy Dobre w formie pisemnej wraz z dokumentacją fotograficzną w
ciągu 7 dni od daty przekazania zwierzęcia,
– wystawianie pisemnych protokołów potwierdzajacych przyjęcie zwierząt (psów)
do schroniska zawierajacych opis przyjęcia zwierzęcia (data, miejscowość i ulica
z jakiej zwierzę – pies zostało odłowione, datę zgłoszenia przez osobę
wyznaczoną przez Zamawiajacego, informację o przekazaniu psa właścicielowi
wraz z dokumentacją fotograficzną.
3.2. Wykonawca nie może wyłapać zwierząt bez wcześniejszego zgłoszenia takiej potrzeby
przez pracownika Zamawiającego . Pracownik Zamawiajacego zgłasza potrzebę
odłowienia zwierzęcia drogą mailową, telefonicznie bądź też za pomocą faxu.
3.3 Wykonanwca jest zobowiązany do dostarczania odłwoionych zwierząt do schroniska
posiadajacego wpis do rejestru podmiotów prowadzących działalność nadzorowaną ,
prowadzonego przez Powiatowego Lekarza Weterynarii na podstawie ustawy z dnia 11
marca 2004 roku o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczaniu chorób zakaźnych
zwierząt (Dz.U. Z dnia 2004 roku Nr 69, poz. 625 z późn.zm.)
3.4 W przypadku złożenia oferty na całość zamówienia( wszystkie usługi) Wykonawca musi
posiadać podpisaną umowę ze schroniskiem oraz z lekarzem weterynarii oraz spełnić
warunki określone w ustawie o ochronie zwierząt z dnia 21 sierpnia 1997 roku (Dz.U.
Nr 111, poz. 724 ze zm.) – kopie umów należy dołaczyć do oferty.
Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty na wykonanie poszczególnej usługi
wymienionej w załączniku nr 1 do niniejszego zapytania – formularzu ofertowym.
3.5. W trakcie wyłapywania i transportu zwierząt Wykonawca musi zabezpieczyć
urządzenia i środki które nie stwarzają zagrożenia życia i zdrowia oraz cierpienia
zwierząt. Środek do przewozu zwierząt musi spełniać warunki, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy o ochronie zwierząt.
3.6. Ostateczne wynagrodzenie Wykonawcy będzie ustalane na podstawie faktycznej
liczby wykonanych usług w danym miesiącu, na podstawie cen jednostkowych podanych w ofercie.
4. TERMIN REALIZACJI:
15 kwietnia 2015 roku do 31 grudnia 2015 roku
5. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY:
Zgodnie z formularzem ofertowym.
6. KRYTERIUM WYBORU OFERTY:
Najniższa cena poszczególnej usługi.
Zamawiajacy dopuszcza możliwość wyboru kilku Wykonawców i podpisanie z nimi odrębnych umów na wykonanie poszczególnej usługi wyszczególnionej w formularzu ofertowym kierując się najniższą ceną za jej wykonanie.
7. MIEJSCE I SPOSÓB ZŁOŻENIA OFERTY:
Ofertę należy złożyć w nieprzejrzystej kopercie w sposób gwarantujący zachowanie poufności, z dopiskiem “Wyłapywanie bezdomnych zwierząt z terenu gminy Dobre”, w siedzibie Zamawiającego:
Urząd Gminy Dobre, ul. Kościuszki 1, 05-307 Dobre, pokój nr 2
do dnia 02.04 .2015 do godz. 12.00
8. TERMIN ZŁOŻENIA OFERTY:
02.04.2015 do godz. 12.00
9. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY:
O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi oferentów za pośrednictwem strony internetowej znajdującej się pod adresem www.gminadobre.pl
10. ZAPYTANIA O PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:
Wszelkich informacji dotyczących przedmiotu zamówienia udziela:
Agnieszka Roguska – pracownik UG Dobre,
w godz: poniedziałek , wtorek, piątek 8.00-16.00, środa 8.00-18.00, czwartek 8.00-14.00, tel. 25 7571190 w. 27, e-mail: aroguska@gminadobre.pl