Zaproszenie do składania ofert w postępowaniu na wymianę posadzek w salach lekcyjnych w Szkole Podstawowej w Dropiu
( w trybie art.4 pkt.8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.(Dz.U. z 2013r. poz. 907 z późn. zm.)
W związku z realizacją zadania: wymianę posadzek w salach lekcyjnych w Szkole Podstawowej w Dropiu
Gminny Zespół Administracyjny Szkół w Dobrem prowadzi postępowanie w celu wyłonienia wykonawcy usługi.
Zamawiający:
Szkoła Podstawowa w Dropiu, Drop 31, 05-307 Dobre, tel. 25 7992477
NIP: 8222008696 REGON: 001117543
2. Opis przedmiotu zamówienia:
Wymiana posadzek w salach lekcyjnych w Szkole Podstawowej w Dropiu
Zakres robót obejmuje wymianę posadzek w dwóch salach lekcyjnych:
– rozebranie istniejącej posadzki z deszczułek posadzkowych dębowych,
przygotowanie podłoża do wykonania warstw wyrównawczych
wykonanie warstwy wylewki samopoziomującej pod posadzki z wykładziny PCV
wykonanie warstwy wygładzającej
montaż wykładziny PCV homogenicznej gr 2 mm
zgodnie z przedmiarem robót.
Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny i spełniania tych warunków
Za spełnienie warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, zamawiający uzna:
– posiada wiedzę i doświadczenie oraz niezbędny sprzęt do wykonania zadania
4. Termin gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi 3 lata.
Termin wykonania zamówienia :
Wykonawca wykona usługę od 29.06.2015r.do 18.08.2015r.
6. Warunki płatności:
Za wykonaną usługę strony rozliczać się będą na podstawie faktury wystawionej na: Szkołę Podstawową w Dropiu NIP: 8222008696, REGON: 001117543, przez Zleceniodawcę po zakończeniu usługi odebranej protokołem końcowym, a następnie wypłacone w terminie 30 dni od daty otrzymania faktury.
Sposób przygotowania oferty i termin składania ofert.
Ofertę w zamkniętej kopercie opatrzonej napisem:
„Wymiana posadzek w salach lekcyjnych w Szkole Podstawowej w Dropiu” należy złożyć w siedzibie GZAS ul. Szkolna 3 do dnia 26.06.2015r. do godz. 1000 .
Oferty otrzymane po terminie składania ofert nie będą rozpatrywane.
Osobą upoważnioną do kontaktu w sprawie postępowania jest Pani Ewa Gadomska, tel. 25 7571201.
Kryteria oceny oferty: cena 100%
Oferta powinna zawierać cenę brutto.
Zaproponowana cena musi obejmować wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.
Zamówienie zostanie udzielone oferentowi, który przedstawi najkorzystniejszą cenowo ofertę.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z zamówienia bez podania przyczyn.
Załączniki:
Druk oferty
Przedmiar robót