Brak informacji

 

Zaproszenie do składania ofert w postępowaniu na wymianę posadzek w salach lekcyjnych w Szkole Podstawowej w Dropiu




( w trybie art.4 pkt.8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.(Dz.U. z 2013r. poz. 907 z późn. zm.)




W związku z realizacją zadania: wymianę posadzek w salach lekcyjnych w Szkole Podstawowej w Dropiu


Gminny Zespół Administracyjny Szkół w Dobrem prowadzi postępowanie w celu wyłonienia wykonawcy usługi.






  1. Zamawiający:


Szkoła Podstawowa w Dropiu, Drop 31, 05-307 Dobre, tel. 25 7992477


NIP: 8222008696 REGON: 001117543


2. Opis przedmiotu zamówienia:


Wymiana posadzek w salach lekcyjnych w Szkole Podstawowej w Dropiu


Zakres robót obejmuje wymianę posadzek w dwóch salach lekcyjnych:


– rozebranie istniejącej posadzki z deszczułek posadzkowych dębowych,




  • przygotowanie podłoża do wykonania warstw wyrównawczych



  • wykonanie warstwy wylewki samopoziomującej pod posadzki z wykładziny PCV



  • wykonanie warstwy wygładzającej



  • montaż wykładziny PCV homogenicznej gr 2 mm


zgodnie z przedmiarem robót.




  1. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny i spełniania tych warunków


Za spełnienie warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, zamawiający uzna:


– posiada wiedzę i doświadczenie oraz niezbędny sprzęt do wykonania zadania




4. Termin gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi 3 lata.






  1. Termin wykonania zamówienia :


Wykonawca wykona usługę od 29.06.2015r.do 18.08.2015r.


6. Warunki płatności:


Za wykonaną usługę strony rozliczać się będą na podstawie faktury wystawionej na: Szkołę Podstawową w Dropiu NIP: 8222008696, REGON: 001117543, przez Zleceniodawcę po zakończeniu usługi odebranej protokołem końcowym, a następnie wypłacone w terminie 30 dni od daty otrzymania faktury.




  1. Sposób przygotowania oferty i termin składania ofert.


Ofertę w zamkniętej kopercie opatrzonej napisem:


Wymiana posadzek w salach lekcyjnych w Szkole Podstawowej w Dropiunależy złożyć w siedzibie GZAS ul. Szkolna 3 do dnia 26.06.2015r. do godz. 1000 .


Oferty otrzymane po terminie składania ofert nie będą rozpatrywane.


Osobą upoważnioną do kontaktu w sprawie postępowania jest Pani Ewa Gadomska, tel. 25 7571201.




  1. Kryteria oceny oferty: cena 100%


Oferta powinna zawierać cenę brutto.


Zaproponowana cena musi obejmować wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.


Zamówienie zostanie udzielone oferentowi, który przedstawi najkorzystniejszą cenowo ofertę.




Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z zamówienia bez podania przyczyn.




Załączniki:




  1. Druk oferty



  2. Przedmiar robót

Accessibility