Brak informacji

 

Dobre, dnia 28.04.2016r.


GKI. 6830.2.2015






ZAPROSZENIE


DO ZŁOŻENIA OFERTY CENOWEJ




Zapraszam do składania ofert dotyczących przeprowadzenia postępowania rozgraniczeniowego nieruchomości położonej w miejscowości Mlęcin gmina Dobre, stanowiącej działkę o nr 379 z nieruchomością położoną w miejscowości Mlęcin gmina Dobre, stanowiącej działkę o nr 381. Nieruchomości powyższe stanowią własność osób fizycznych.




I. ZAMAWIAJĄCY



    Gmina Dobre
    ul. Kościuszki 1
    05-307 Dobre
    tel. (25) 7571190 w. 27
    fax. (25) 7571190 w. 40,
    REGON 711582658,
    NIP 822-21-46-613,
    e-mail: urzad@gminadobre.pl



    II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA




Niniejsze zamówienie realizowane będzie bez stosowania przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2013 r., poz. 907 ze zm. ) na podstawie art. 4 pkt 8 w/w ustawy.




III. ZAKRES RZECZOWY PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA




Wykonanie rozgraniczenia nieruchomości oznaczonych numerami 379 i 381 położnych w miejscowości Mlęcin gmina Dobre należy przeprowadzić zgodnie z ustawą z dnia 17 maja 1989 roku – Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2015r., poz. 520 ze zm.).


W zakres prac wchodzić będzie m. inn:




  • analiza stanu prawnego nieruchomości,



  • wyznaczenie terminu i przeprowadzenie czynności rozgraniczenia na gruncie,



  • sporządzenie stosownej dokumentacji geodezyjnej wraz z opinią niezbędnej do wydania decyzji administracyjnej



  • inne wymagane prawem czynności w zakresie rozgraniczenia




IV. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA




Trzy miesiące od dnia podpisania umowy.


Za wykonanie przedmiotu zamówienia uważa się złożenie w tutejszym urzędzie operatu rozgraniczeniowego włączonego uprzednio do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego.




V. TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA OFERT




Ofertę należy złożyć na formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik do niniejszego rozeznania cenowego osobiście lub pocztą w zaklejonej kopercie z napisem „ROZGRANICZENIE W MIEJSCOWOŚCI MLĘCIN” w sekretariacie Urzędu Gminy Dobre, 05-307 Dobre, ul. Kościuszki 1, pokój nr 2, w terminie do 10 maja 2016 roku, w godzinach pracy urzędu.






VI. KRYTERIUM OCENY I WYBORU OFERTY



Cena – 100%




VII. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY:




    O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi oferentów za pośrednictwem strony internetowej znajdującej się pod adresem www.gminadobre.pl



    VIII. ZAPYTANIA O PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:



    Wszelkich informacji dotyczących przedmiotu zamówienia udziela:


    Agnieszka Roguska – pracownik UG Dobre,


    w godz: poniedziałek , wtorek, czwartek 8.00-16.00, środa 8.00-18.00, piątek 8.00-14.00, tel. 25 7571190 w. 27, e-mail: aroguska@gminadobre.pl


















































































Accessibility