Brak informacji

 

Dobre, dn. 27.07.2016r.




GKI. 2512.9.2016




ZAPYTANIE OFERTOWE




Zwracam się z uprzejmą prośba o przedłożenie oferty cenowej za realizację zadania polegającego na wykonaniu przeglądów technicznych budynków stanowiących własność Gminy Dobre.


Wykaz budynków stanowiących własność Gminy Dobre stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zapytania.






  1. ZAMAWIAJĄCY




Gmina Dobre
ul. Kościuszki 1


05-307 Dobre


tel. (25) 7571190 w. 27


fax. (25) 7571190 w. 40, REGON 711582658, NIP 822-21-46-613, e-mail: urzad@gminadobre.pl






  1. PRZEDMIOT I ZAKRES ZAMÓWIENIA :





    1. Realizacja zadania polegająca na wykonaniu rocznych i pięcioletnich przeglądów technicznych budynków będących własnością Gminy Dobre zgodnie z zapisami


ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo Budowlane (Dz..U. z 2010r. Nr 243, poz. 1623 ze zm.) oraz rozporządzeń wykonawczych.





    1. Przeglądowi nie podlegają przewody kominowe (dymowe, spalinowe i wentylacyjne)



    2. Przegląd pięcioletni obejmuje wykonanie przeglądów elektrycznych. Dodatkowo jeden budynek posiada instalację gazową.



    3. Do obowiązków Wykonawcy należało będzie także założenie książek obiektów, na budynki nie posiadające takiego dokumentu. Na chwilę obecną książki obiektu nie posiadają 2 obiekty (poz. 2 i 16 w załączniku nr 1).



    4. Z przeprowadzonych przeglądów poszczególnych budynków należy sporządzić protokół w wersji papierowej oraz dokonać odpowiednich wpisów w książkach obiektów.


2.5. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania, bez podania


przyczyn.



3. TERMIN REALIZACJI:




25 sierpnia 2016 roku








  1. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY:




Zgodnie z formularzem ofertowym.






  1. KRYTERIUM WYBORU OFERTY:



Cena – 100%





  1. MIEJSCE I SPOSÓB ZŁOŻENIA OFERTY:




Ofertę należy złożyć w nieprzejrzystej kopercie w sposób gwarantujący zachowanie poufności, z dopiskiem “Przeglądy techniczne budynków gminnych”, w siedzibie Zamawiającego:


Urząd Gminy Dobre, ul. Kościuszki 1, 05-307 Dobre, pokój nr 2


do dnia 04 sierpnia 2016 do godz. 12.00








  1. TERMIN ZŁOŻENIA OFERTY:




04 sierpnia 2016 rok, godzina 12.00






  1. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY:




O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi oferentów za pośrednictwem strony internetowej znajdującej się pod adresem www.gminadobre.pl






  1. ZAPYTANIA O PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:




Wszelkich informacji dotyczących przedmiotu zamówienia udziela:


Agnieszka Roguska – pracownik UG Dobre,


w godz: poniedziałek , wtorek, czwartek 7.00-15.00, środa 7.00-17.00, piątek 7.00-13.00, tel. 25 7571190 w. 27, e-mail: aroguska@gminadobre.pl












Załączniki :


Nr 1 Wykaz budynków gminnych


Nr 2 Formularz oferty



























Accessibility