Dobre, dnia 6.09.2017r
Zapytanie ofertowe – ogłoszenie o zamówieniu
w postępowaniu na: Nadzór inwestorski dot. realizacji zadania „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Dobre na ul Targowej, Słonecznej, Szkolnej i Armii Krajowej “ nr ref. GKI 271.19.1.2017 w trybie art.4 pkt.8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 24 sierpnia 2017 r., poz. 1579 tj.) , zwanej dalej „ustawą Pzp”.
1. GMINA DOBRE
ul. T. Kościuszki 1
05-307 Dobre
tel. 25 757 1190
fax. 25 7571190 wew.40
e-mail: urzad@gminadobre.pl
NIP 822-21-46-613
REGON 711582658
2. Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie zgodnie z obowiązującymi przepisami nadzoru inwestorskiego nad robotami na wykonanie zadania „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Dobre na ul Targowej, Słonecznej, Szkolnej i Armii Krajowej ” nr ref. GKI 271.19.1.2017 w:
– branży sanitarnej
– branży elektrycznej
Przedmiot zamówienia określony został za pomocą kodu CPV :
71247000-1 Nadzór nad robotami budowlanymi
Obowiązki Zleceniobiorcy:
Kontrola prawidłowości wykonania robót i wbudowanych urządzeń zgodnie z dokumentacją techniczną, przepisami prawa budowlanego i normami technicznymi.
Wizytacja na placu budowy min. dwa razy w tygodniu.
Organizowanie w porozumieniu z Inwestorem odbioru wykonanych robót.
Udział w przeglądach gwarancyjnych i pomoc w egzekwowaniu od Wykonawcy obowiązków wynikających z umowy oraz w okresie gwarancyjnym.
Termin wykonania inwestycji – do 30.05.2018r.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:
1/Przedmiar robót – w załączeniu.
Zamówienie realizowane jest w ramach projektu “Rozbudowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Dobre gmina Dobre dz. nr 107, obręb Zdrojówki wraz z budową kanalizacji sanitarnej w miejscowości Dobre” dofinansowany w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020, Oś priorytetowa II – Ochrona Środowiska, w tym adaptacja do zmian klimatu, Działanie 2.3. Gospodarka wodno-ściekowa w aglomeracjach. Nr projektu: POIS.02.03.00-00-0148/16
3.Warunki udziału
1. Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował na etapie realizacji zamówienia min. Jedną osobą pełniącą funkcję inspektora nadzoru posiadającą uprawnienia:
1) budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych
oraz
2) uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych
– Zgodnie z art. 12 a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz.U 2016 poz. 290 z późn. zm.), samodzielne funkcje techniczne w budownictwie mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych, tj. ustawie z dnia 18.03.2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. Nr 63, poz. 394 z póżn. zm.) oraz ustawie z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2014 poz. 1946).
Powyższa osoba wykaże się doświadczeniem w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie polegające na pełnieniu nadzoru inwestorskiego przy realizacji dwóch inwestycji polegającej na budowie lub przebudowie sieci kanalizacji sanitarnej o wartości minimum 500 000, 00 zł brutto każda.
Zamawiający dopuszcza do dysponowania większą liczbę osób, które łącznie spełniają powyższe warunki
4. Termin wykonania przedmiotu zamówienia
Nadzór inwestorski, stanowiący przedmiot umowy, Zleceniobiorca będzie wykonywać od dnia zawarcia umowy z Wykonawcą i przekazania placu budowy do dnia zakończenia robót i przekazania obiektu do eksploatacji.
5.Warunki płatności
Za wykonaną usługę strony rozliczać się będą na podstawie faktury wystawionej na GMINA DOBRE, ul. T. Kościuszki 1, 05-307 Dobre, NIP 822-21-46-613, REGON 711582658 przez Zleceniobiorcę, po wykonaniu, zakończenia robót i przekazaniu obiektu do eksploatacji w terminie 30 dni od daty otrzymania faktury.
6. Sposób przygotowania oferty oraz miejsce i termin składania ofert
Ofertę w zamkniętej kopercie, opatrzonej napisem Zapytanie ofertowe – ogłoszenie o zamówieniu Nadzór inwestorski dot. realizacji zadania „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Dobre na ul Targowej, Słonecznej, Szkolnej i Armii Krajowej “ nr ref. GKI 271.19.1.2017 należy złożyć w Urzędzie Gminy Dobre, ul. T. Kościuszki 1, 05-307 Dobre, pok. nr 2 do dnia 18 września 2017r do godz. 12.00
7. Kryteria oceny oferty
Cena 100%
Oferta powinna zawierać cenę brutto.
Zaproponowana cena powinna obejmować wszelkie koszty związane z nadzorem inwestorskim dot. realizacji zadania „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Dobre na ul Targowej, Słonecznej, Szkolnej i Armii Krajowej “ nr ref. GKI 271.19.1.2017
Zamówienie zostanie udzielone oferentowi, który przedstawi najkorzystniejszą cenowo ofertę.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z zamówienia bez podania przyczyny.
8. Osoby upoważnione do kontaktu
Pani Aneta Ciszewska
Pan Marcin Sitnicki
tel.25 757 11 90 wew.36
e-mail: urzad@gminadobre.pl
Z up.Wójta
Iwona Księżopolska
Sekretarz Gminy