Dobre dnia 16.03.2018 r.
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego bez stosowania przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych
I. Zamawiający:
Gmina Dobre., 
ul. T. Kościuszki 1, 05-307 Dobre
Telefon: 25 757 11 90
Fax: 25 757 11 90 wew. 40
e-mail: urzad@gminadobre.pl
NIP: 822-21-46-613, REGON: 711582658, 
Wójt Gminy Dobre zaprasza do złożenia ofert na wykonanie   obramowania i okrawężnikowania ul. Prostej   w Dobrem gm. Dobre .
II.                Opis przedmiotu zamówienia: 
Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca tylko na wbudowaniu krawężników /oporników /obrzeży na ul. Prostej w Dobrem  według załączonego projektu.  Początek prac  zlokalizowany jest przy południowej stronie  ulicy Armii Krajowej, natomiast koniec zakresu robót przy północnej stronie ul. Sportowej.
Przedmiot zamówienia będzie obejmował w szczególności: wykonanie robót przygotowawczych i ziemnych, wykonanie ław z betonu i posadowienie  obramowań zgodnie z załączonym projektem .
Zamawiający do  realizacji  opisanego zadania posiada już materiały :
 – krawężnik betonowy typu lekkiego, szary 15x30x100
–  krawężnik betonowy wtopiony szary 12x25x100  
–  krawężnik betonowy szary 15x22x100
– obrzeże betonowe szare  8x30x100 
– obrzeże betonowe szare  6x20x100 
Pozostałe niezbędne  materiały typu   beton, podsypka,  prace geodezyjne, Wykonawca zapewnia we własnym zakresie i wliczy je w koszt oferty.
III. Wymagania:
- termin wykonania zamówienia:  do 30.05.2018r..
 - termin związania z ofertą: 10 dni
 - warunki stawiane wykonawcom:
 
- wykonali w ciągu ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – co najmniej 2 roboty  o podobnym zakresie rzeczowym i finansowym (wartość usługi min.10000 zł brutto i złożą dokument potwierdzający – wykaz wykonanych usług)
 - dysponują lub będą dysponować zespołem pracowników oraz sprzętem zdolnym do wykonania zamówienia – oświadczenie Wykonawcy, 
 
IV. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
- Wypełniony i podpisany przez wykonawcę Formularz ofertowy
 - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert – oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
 - wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, robót odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia.
 - Oświadczenie o dysponowaniu sprzętem oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
 
V. Miejsce, termin i forma składania ofert:
- Ofertę na Formularzu ofertowym należy złożyć w siedzibie Urzędu: 
 
Urząd Gminy Dobre ul. T. Kościuszki 1 05-307 Dobre pok. 2 w terminie do dnia
26.03.2018 r. do godz. 10.00 w formie:
- pisemnej (listownie, osobiście) na adres jak wyżej
 - Ofertę może złożyć osoba uprawniona do składania wiążących oświadczeń woli.
 
- Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania jest w sprawach proceduralnych i merytorycznych:
 
Marcin Sitnicki tel 25 7571190 wew.36. , faks 25 7571190 wew.40, e-mail: urzad@gminadobre.pl
- Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie warunków zamówienia 
w godzinach pracy Urzędu od poniedziałku do piątku. 
VI. Opis sposobu obliczenia ceny:
- Na Formularzu ofertowym (załącznik nr 1) należy przedstawić zaoferowaną wartość robót  opisanych w przedmiocie zamówienia.
 - Cena podana przez Zamawiającego zawiera wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia i podana zostanie jako cena brutto.
 - Rozliczenia między Zamawiającym i Wykonawcą będą prowadzone w polskich złotych.
 
VII. Kryteria oceny ofert:
- Zamawiający weźmie pod uwagę tylko te oferty, w których zostanie wykazane, że oferent spełnia wymagania podstawowe.
 - Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów:
 
Najniższa cena – 100 %
- Oferty zostaną ocenione w sposób przedstawiony poniżej:
 
Kryterium: najniższa cena – najniższa  cena brutto  zaoferowana przez Wykonawcę
- Oferta, która pokaże najniższą cenę brutto , zostanie uznana za najkorzystniejszą.
 
VIII. Sposób poinformowania oferentów o wyborze najkorzystniejszej oferty:
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie przekazane oferentom drogą mailową.
IX. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z zamówienia bez podania przyczyny.
ZATWIERDZAM
                                                                                  Wójt Gminy Dobre
                                                                                  Tadeusz Gałązka
