Dobre dnia 10.09.2018r.
Zaproszenie do składania ofert
w postępowaniu na : “Zakup i dostawa sprzętu dla Ochotniczych Straży Pożarnych z terenu Gminy Dobre” w trybie art. 4 pkt.8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z2017 r. poz. 1579 z późn. zm. )
Zamawiający
GMINA DOBRE
ul. T. Kościuszki 1, 05-307 Dobre
tel. 25 757 11 90
fax. 25 757 11 90 wew. 40
e-mail : urzad@gminadobre.pl
NIP 822 – 21 – 46 – 613
Regon : 711582658
Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:
Zakup z dostawą sprzętu dla Ochotniczych Straży Pożarnych z terenu gminy Dobre
według poniższego wykazu :
Część I :
1/latarka akumulatorowa /wraz z ładowarkami / szt.3 – dane techniczne :LED/xenon,obudowa propolimer, zasilanie akumulatorowe, rodzaj ładowania 230V AC + 12 V DC, baza żarówki G4 , żarówka 6V opcja 3 V, wodoszczelna , tworzywo soczewki lexan, wymiary 19,05 cm x12,70 cm x 16,51 cm , masa do 1,497 kg , tryb światła niski, wysoki ,migający, siła światła tryb wysokiej mocy 150 lm/65000cd ,
2/przenośny zestaw oświetleniowy szt.1 – dane techniczne : rodzaj modułu świetlnego
6 x dioda LED, akumulator żelowy 20 Ah 12 V, strumień świetlny 1500-3000 lumenów, moc 24 W , czas pracy do 15 godzin, długość masztu po całkowitym rozłożeniu z akumulatorem 9,8 kg,dodatkowy tryb stroboskopu do wykorzystania np. jako światło ostrzegawcze,
3/agregat prądotwórczy szt.1 – dane techniczne: silnik spalinowy 4-suwowy, pojemność skokowa 210 cm3 ,,pojemność zbiornika paliwa do 15 l, rozrusznik ręczny , napięcie wyjścia prąd zmienny 230V – 50 Hz , napięcie wyjścia prąd stały 12V (8,3 A), maksymalna moc wyjściowa 2,2 kW , waga do 50,00 kg ,
4/ zabezpieczenie poduszki powietrznej kierowcy i pasażera szt.1 – dane techniczne – 35-39 cm i 40-45 cm , pięcio warstwowy materiał , impregnowane taśmy , klamry zabezpieczające , torba transportowa,
5/detektor wielo gazowy szt.1 – dane techniczne : X-am ® 2500 Ex,O2 , CO-LC, H2S-LC ,
6/przenośny zestaw oświetleniowy szt.1 – dane techniczne : rodzaj modułu świetlnego
6 x dioda LED, akumulator żelowy 20 Ah 12 V, strumień świetlny 1500-3000 lumenów, moc 24 W , czas pracy do 15 godzin, długość masztu po całkowitym rozłożeniu z
– 2 –
akumulatorem 9,8 kg,dodatkowy tryb stroboskopu do wykorzystania np. jako światło ostrzegawcze,
Na realizację zamówienia części I Zamawiający przeznacza w budżecie gminy kwotę :
18 165,00 zł.
Część II :
1/ rozpieracz ramieniowy z akcesoriami szt.1 – dane techniczne:
– ciśnienie robocze : 720 / 72 bar/MPa
-szerokość rozpierania : 725 mm
– maks. siła rozpierania : 280 / 28,6 kN/t
– min. siła rozpierania 25 mm od końcówek zgodnie z normą EN 13204 : 41/4.2 kN/t
– siła ściskania : 59 / 6 kN/t
– siła ciągnięcia : 47 / 4.8 kN/t
– zakres ciągnięcia : 610 mm
– klasyfikacja wg EN 13204 – AS41/725 : 14.5
– waga urządzenia gotowego do pracy: 14.5 kg
– wymiary (A x B x C) : 815 x 286 x 217 mm
– system CORE™
2/hydrauliczne nożyce do cięcia szt.1 – dane techniczne:
-ciśnienie robocze : 720 / 72 bar/MPa
– rozwarcie ostrzy : 182 mm
– siła cięcia : 1412 / 144 kN/t
– pręt okrągły (S235 wg EN 13204) : 41 mm
– klasyfikacja wg EN 13204 – BC165K :15.7
– waga urządzenia gotowego do pracy : 15.7 kg
– wymiary (A x B x C) : 752 x 278 x 200 mm
– system CORE™
3/agregat zasilający do narzędzi hydraulicznych o modelu pracy min. ATO szt.1 – dane techniczne:
– ciśnienie robocze: 720 bar
– ilość złączy do narzędzi: 2
– typ pompy: trzystopniowa
– wydajność 1. stopnia (0-150 bar): 2800 cm3/min
– wydajność 2. stopnia (150-280 bar): 1250 cm3/min
– wydajność 3. stopnia (280-720 bar): 525 cm3/min
– pojemność zbiornika oleju: 4340 cm3
– pojemność zbiornika paliwa: 1700 cm3
– emisja hałasu: 81 dB(A) w stanie spoczynku / 85 dB(A) w czasie pracy urządzenia
– silnik: benzynowy, 4-suwowy, 3.0 KM – 2.2 kW
– waga urządzenia gotowego do pracy: 22.7 kg
– wymiary (DxSxW): 455 x 315 x 460 mm
– zakres temperatur pracy: -20°C do +55°C
wyposażenie standardowe: wskaźnik poziomu oleju
– 3 –
4/zestaw węży hydraulicznych szt.1 – dane techniczne wąż hydrauliczny c 10 ou core
kolor pomarańczowy, długość – 10 m, waga węża ze złączami, wypełnionego
olejem – 4,7 kg
Na realizację zamówienia części II Zamawiający przeznacza w budżecie gminy kwotę :
72 313,00 zł .
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych .
Termin wykonania dostawy część I i II – do dnia 26 października 2018 roku w miejsce wskazane przez Zamawiającego.
Warunki udziału
Wypełniony i podpisany przez wykonawcę Formularz ofertowy
załączony do oferty aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert – oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
Oświadczenie o dysponowaniu sprzętem oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia .
Termin wykonania przedmiotu zamówienia część I i II :
Do dnia 26 października 2018 roku .
Warunki płatności
Za wykonaną dostawę strony rozliczać się będą na podstawie faktury wystawionej na GMINA DOBRE. ul. T. Kościuszki 1, 05-307 Dobre, NIP 822-21-46-613, REGON 711582658 przez Zleceniobiorcę, po wykonaniu dostawy w terminie 14 dni od daty otrzymania faktury.
Sposób przygotowania oferty oraz miejsce i termin składania ofert.
Ofertę w zamkniętej kopercie, opatrzonej napisem: ” Zakup i dostawa sprzętu dla Ochotniczych Straży Pożarnych z terenu Gminy Dobre ” należy złożyć w Urzędzie Gminy Dobre pok. Nr 2 do 17.09.2018 r. do godz. 11 oo.
Kryteria oceny oferty
Oferta powinna zawierać cenę brutto jednostkowo dla każdego sprzętu ,oraz cenę ogółem brutto .
Zaproponowana cena powinna obejmować wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.
Zamówienie zostanie udzielone oferentowi, który przedstawi najkorzystniejszą cenowo ofertę ogółem .
Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z zamówienia bez podania przyczyny.
Osobą uprawnioną do udzielania informacji w sprawie zapytania ofertowego jest:
Pani Anna Kalinowska .tel. 25 757 11 90 wew. 35, e-mail urzad@gminadobre.pl