Brak informacji


GKI.605.20.2022


 


 


ZAPYTANIE OFERTOWE


 


w trybie art. 2 ust. 1 pkt.1 ustawy z dnia 11 września 2019r  Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 późn. zm.) na wykonanie zadania pod nazwą: „ Usuwanie folii rolniczej i innych odpadów pochodzących z działalności rolniczej na terenie Gminy Dobre w 2022 roku”


 



  1. Zamawiający

 


Gmina  Dobre


05-307 Dobre. ul. T. Kościuszki 1


tel. / fax 25 7571190 Regon 711582658 NIP 822-21 – 46 – 613,


zwany dalej Zamawiającym.




  1. Opis przedmiotu zamówienia
  2. Przedmiotem zamówienia są zadania w szczególności polegające na:
  3. l) Ważeniu odbieranych odpadów folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big Bag przy użyciu należących do Wykonawcy urządzeń posiadających legalizację.

2) Załadunku i transporcie odebranych odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big Bag do miejsca ich odzysku lub unieszkodliwienia, środkami transportu posiadającyrni aktualne zezwolenie na transport odpadów,


3) Rozładunku w miejscu przetwarzania odpadów



  1. Zadanie realizowane jest w ramach programu priorytetowego usuwania folii rolniczych i innych odpadów pochodzących z działalności rolniczej finansowane będzie ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie.
  2. Na podstawie złożonych przez zainteresowanych rolników deklaracji szacunkowa masa odpadów przeznaczona do odzysku lub unieszkodliwienia to 30,00 Mg, z czego:
  3. a) folia rolnicza – 19,60Mg;
  4. b) siatka do owijania balotów – 3,40Mg;
  5. c) sznurek – 1,70 Mg;
  6. d) opakowania po nawozach i typu Big Bag – 5,30Mg.

 



  1. Wykonawca zobowiązany będzie do spisania z każdym rolnikiem protokołu odbioru odpadów (imię, nazwisko, adres), z uwzględnieniem rodzaju, wagi, daty odbioru. Protokół powinien być podpisany przez obie strony i zawierać pieczęć firmową Wykonawcy,
  2. Wykonawca będzie zobowiązany do prowadzenia ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz przekazania Zamawiającemu oryginałów lub potwierdzonych za zgodność z oryginałern kart przekazania odpadów osobno dla każdego rolnika, który przekazał odpady a także, kart przekazania tych odpadów jako poddanych odzyskowi lub unieszkodliwieniu,
  3. Wykonanie zadaniu zakończy sprawozdanie zawierające adres gospodarstwa rolnego ze wskazaniem ilości odebranych z niego odpadów w rozbiciu na rodzaje.
  4. Przedłożona przez Wykonawcę oferta cenowa winna obejmować wszelkie czynności i działania, tym wyżej nie wymienione, konieczne do właściwego i kompletnego wykonania przedmiotu zamówienia.
  5. Przedmiot zamówienia należy wykonać z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi przepisami prawa,
  6. Po wykonaniu usługi Wykonawca złoży Zamawiającemu oświadczenie o prawidłowym wykonaniu prac oraz o oczyszczeniu terenu, z zachowaniem właściwych przepisów technicznych i sanitarnych.
  7. Wykonawca zobowiązany będzie do przekazania Zamawiającemu oryginałów/potwierdzonych za zgodność kart przekazania odpadów, osobno dla każdego z rolników, którzy przekazali odpady z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big-Bag, poddanych odzyskowi lub unieszkodliwieniu oraz zaświadczenia/zaświadczeń potwierdzających recykling lub zaświadczenia/zaświadczeń potwierdzających inne niż recykling procesy odzysku.
  8. Po zakończeniu przedsięwzięcia Wykonawca przedstawi dla Zamawiającego:
  9. a) wygenerowane z systemu i poświadczone za zgodność z oryginałem kopie kart ewidencji odpadów potwierdzające przyjęcie odpadów przez prowadzącego zbieranie lub przetwarzanie odpadów w procesie odzysku lub unieszkodliwienia, wraz z ich zbiorczym zestawieniem.
  10. b) Zbiorcze sprawozdanie zawierające: adresy gospodarstw rolnych, z których dostarczone zostały odpady, wskazanie ilości odebranego odpadu w Mg w rozbiciu na folie rolnicze, siatki i sznurki do owijania balotów, opakowań po nawozach i typu Big-Bag.
  11. Rozliczenia będą dokonywane na podstawie rzeczywistej wagi odpadów zgodnie z ofertą cenową – faktura zostanie wystawiona na Zamawiającego na podstawie ilości odebranych odpadów z działalności rolniczej, pomnożonej przez cenę jednostkową wskazaną w ofercie cenowej.

 


III. Termin wykonania zamówienia:


Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do 20 maja 2022 roku.


 



  1. Opis sposobu przygotowania oferty
  2. Oferent winien przygotować ofertę na formularzu załączonym do niniejszego zapytania ofertowego ( załącznik nr 1).
  3. Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty:
  4. Kopię dokumentu zezwalającego na prowadzenie działalności w tym zakresie, w szczególności zezwolenie na zbieranie, transport odpadów wydane na podstawie ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r, o odpadach (Dz. U, z 2022 r., poz. 699) oraz wpis do rejestru, o którym mowa w art. 49 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r, o odpadach.
  5. Kopię aktualnego odpisu z właściwego rejestru przedsiębiorców, w których jest wskazany rodzaj działalności wykonywany przez oferenta oraz osoby uprawnione do reprezentacji.

 


 



  1. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert.

 



  1. Oferty należy składać w sekretariacie Urzędu Gminy Dobre pok. nr 2, Dobre ul. T. Kościuszki 1, do dnia 20.04.2022. r., do godz. 11.00.
  2. Oferty złożone po terminie zwraca się bez otwierania.
  3. O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi oferentów za pośrednictwem strony internetowej znajdującej się pod adresem www.gminadobre.pl w zakładce BIP.
  4. Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać ofertę.
  5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postepowania oraz odstąpienia od zawarcia umowy bez podania przyczyny.

 


 



  1. Ocena ofert

100 % cena.


Oferta powinna zawierać cenę netto + VAT. Zaproponowana cena powinna obejmować wszelkie koszty łącznie  związane z realizacją przedmiotu zamówienia.


 


 


VII. Informacje dodatkowe.


 


Dodatkowych informacji udziela p. Renata Miąskiewicz tel. 25 7571190 wew. 27.

Accessibility