GKI.605.20.2022
ZAPYTANIE OFERTOWE
w trybie art. 2 ust. 1 pkt.1 ustawy z dnia 11 września 2019r Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 późn. zm.) na wykonanie zadania pod nazwą: „ Usuwanie folii rolniczej i innych odpadów pochodzących z działalności rolniczej na terenie Gminy Dobre w 2022 roku”
- Zamawiający
Gmina Dobre
05-307 Dobre. ul. T. Kościuszki 1
tel. / fax 25 7571190 Regon 711582658 NIP 822-21 – 46 – 613,
zwany dalej Zamawiającym.
- Opis przedmiotu zamówienia
- Przedmiotem zamówienia są zadania w szczególności polegające na:
- l) Ważeniu odbieranych odpadów folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big Bag przy użyciu należących do Wykonawcy urządzeń posiadających legalizację.
2) Załadunku i transporcie odebranych odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big Bag do miejsca ich odzysku lub unieszkodliwienia, środkami transportu posiadającyrni aktualne zezwolenie na transport odpadów,
3) Rozładunku w miejscu przetwarzania odpadów
- Zadanie realizowane jest w ramach programu priorytetowego usuwania folii rolniczych i innych odpadów pochodzących z działalności rolniczej finansowane będzie ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie.
- Na podstawie złożonych przez zainteresowanych rolników deklaracji szacunkowa masa odpadów przeznaczona do odzysku lub unieszkodliwienia to 30,00 Mg, z czego:
- a) folia rolnicza – 19,60Mg;
- b) siatka do owijania balotów – 3,40Mg;
- c) sznurek – 1,70 Mg;
- d) opakowania po nawozach i typu Big Bag – 5,30Mg.
- Wykonawca zobowiązany będzie do spisania z każdym rolnikiem protokołu odbioru odpadów (imię, nazwisko, adres), z uwzględnieniem rodzaju, wagi, daty odbioru. Protokół powinien być podpisany przez obie strony i zawierać pieczęć firmową Wykonawcy,
- Wykonawca będzie zobowiązany do prowadzenia ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz przekazania Zamawiającemu oryginałów lub potwierdzonych za zgodność z oryginałern kart przekazania odpadów osobno dla każdego rolnika, który przekazał odpady a także, kart przekazania tych odpadów jako poddanych odzyskowi lub unieszkodliwieniu,
- Wykonanie zadaniu zakończy sprawozdanie zawierające adres gospodarstwa rolnego ze wskazaniem ilości odebranych z niego odpadów w rozbiciu na rodzaje.
- Przedłożona przez Wykonawcę oferta cenowa winna obejmować wszelkie czynności i działania, tym wyżej nie wymienione, konieczne do właściwego i kompletnego wykonania przedmiotu zamówienia.
- Przedmiot zamówienia należy wykonać z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi przepisami prawa,
- Po wykonaniu usługi Wykonawca złoży Zamawiającemu oświadczenie o prawidłowym wykonaniu prac oraz o oczyszczeniu terenu, z zachowaniem właściwych przepisów technicznych i sanitarnych.
- Wykonawca zobowiązany będzie do przekazania Zamawiającemu oryginałów/potwierdzonych za zgodność kart przekazania odpadów, osobno dla każdego z rolników, którzy przekazali odpady z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big-Bag, poddanych odzyskowi lub unieszkodliwieniu oraz zaświadczenia/zaświadczeń potwierdzających recykling lub zaświadczenia/zaświadczeń potwierdzających inne niż recykling procesy odzysku.
- Po zakończeniu przedsięwzięcia Wykonawca przedstawi dla Zamawiającego:
- a) wygenerowane z systemu i poświadczone za zgodność z oryginałem kopie kart ewidencji odpadów potwierdzające przyjęcie odpadów przez prowadzącego zbieranie lub przetwarzanie odpadów w procesie odzysku lub unieszkodliwienia, wraz z ich zbiorczym zestawieniem.
- b) Zbiorcze sprawozdanie zawierające: adresy gospodarstw rolnych, z których dostarczone zostały odpady, wskazanie ilości odebranego odpadu w Mg w rozbiciu na folie rolnicze, siatki i sznurki do owijania balotów, opakowań po nawozach i typu Big-Bag.
- Rozliczenia będą dokonywane na podstawie rzeczywistej wagi odpadów zgodnie z ofertą cenową – faktura zostanie wystawiona na Zamawiającego na podstawie ilości odebranych odpadów z działalności rolniczej, pomnożonej przez cenę jednostkową wskazaną w ofercie cenowej.
III. Termin wykonania zamówienia:
Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do 20 maja 2022 roku.
- Opis sposobu przygotowania oferty
- Oferent winien przygotować ofertę na formularzu załączonym do niniejszego zapytania ofertowego ( załącznik nr 1).
- Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty:
- Kopię dokumentu zezwalającego na prowadzenie działalności w tym zakresie, w szczególności zezwolenie na zbieranie, transport odpadów wydane na podstawie ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r, o odpadach (Dz. U, z 2022 r., poz. 699) oraz wpis do rejestru, o którym mowa w art. 49 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r, o odpadach.
- Kopię aktualnego odpisu z właściwego rejestru przedsiębiorców, w których jest wskazany rodzaj działalności wykonywany przez oferenta oraz osoby uprawnione do reprezentacji.
- Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert.
- Oferty należy składać w sekretariacie Urzędu Gminy Dobre pok. nr 2, Dobre ul. T. Kościuszki 1, do dnia 20.04.2022. r., do godz. 11.00.
- Oferty złożone po terminie zwraca się bez otwierania.
- O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi oferentów za pośrednictwem strony internetowej znajdującej się pod adresem www.gminadobre.pl w zakładce BIP.
- Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać ofertę.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postepowania oraz odstąpienia od zawarcia umowy bez podania przyczyny.
- Ocena ofert
100 % cena.
Oferta powinna zawierać cenę netto + VAT. Zaproponowana cena powinna obejmować wszelkie koszty łącznie związane z realizacją przedmiotu zamówienia.
VII. Informacje dodatkowe.
Dodatkowych informacji udziela p. Renata Miąskiewicz tel. 25 7571190 wew. 27.