Brak informacji

Wykonanie rocznych przeglądów technicznych obiektów budowlanych będących w zasobie  Gminy Dobre 

 

  1. ZAMAWIAJĄCY:
    Gmina Dobre
    ul. Kościuszki 1
    05-307 Dobre
    Tel. 25 757 11 90
    e-mail: urzad@gminadobre.pl
  2. WARTOŚĆ ZAMÓWIENIA:
    1. Szacunkowa wartość zamówienia nie przekracza 130 000 złotych. Do niniejszego postępowania nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2024, poz.1320 z późn. zm.).
    2. Zapytanie może zostać unieważnione bez podania przyczyny.
  3. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie rocznych przeglądów technicznych obiektów budowlanych zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt. 1 lit. a, b oraz c w zakresie instalacji gazowych ustawy Prawo Budowlane (Dz.U. 2025 r. poz. 418 z późn. zm.) będących w zasobie Gminy Dobre wg załączonego wykazu stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.

Przeglądowi nie podlegają przewody kominowe (dymowe, spalinowe i wentylacyjne).

Przeglądowi technicznemu podlegają:
a) Elementy budynku, budowli i instalacji narażonych na szkodliwe wpływy atmosferyczne i niszczące działania czynników występujących podczas użytkowania obiektu

b) Instalacje i urządzenia służące ochronie środowiska;
c) Instalacje gazowe

Z przeprowadzonych okresowych przeglądów rocznych należy sporządzić protokoły dla każdego obiektu.
Dokumentację z przeprowadzonych okresowych przeglądów rocznych należy wykonać
w wersji papierowej w 1 egzemplarzu dla każdego obiektu oraz w wersji elektronicznej w  formie edytowalnych plików (dopuszczalny format pliku: *.doc, *.docx, *.xls, *.xlsx, ) oraz nieedytowalnych plików (format pliku: *.pdf) na płycie CD lub DVD w układzie jak w wersji papierowej – 1 komplet dokumentacji.
Przeglądy okresowe roczne wykonać w terminie do 30 grudnia 2025 roku, po wcześniejszym uzgodnieniu z przedstawicielem Zamawiającego.Usługi stanowiące przedmiot niniejszego zapytania ofertowego muszą być wykonane zgodnie z przepisami prawa, w tym prawa budowlanego, Polskimi Normami oraz sztuką budowlaną.
     TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA: 30 grudnia 2025 rok.

WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

1.Wykonawca wraz z ofertą składa informacje na temat zakresu wykluczenia (w odniesieniu do podmiotów powiązanych) tj.:
1) Zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo
z Zamawiającym.
2) Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między
beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu beneficjenta czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
• uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
• posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
• pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta,
pełnomocnika,
• pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa
drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Oświadczenie dotyczące braku powiązań kapitałowych lub osobowych, stanowi załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego.
2. Zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2023 r. poz. 1497 ze zm.) , z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawcę :
• wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka w postaci wykluczenia z postępowania;
• którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2023 r. poz.1124 z późn. zm.) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka w postaci wykluczenia z postępowania;
• którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2023 r. poz. 120 z późn. zm.) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, w postaci wykluczenia z postępowania.

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu w zakresie art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, stanowi załącznik nr 4 do niniejszego zapytania ofertowego.

3. Zamawiający przewiduje także wykluczenie wykonawców, wobec których zaistnieją przesłanki,  o których mowa w art. 109 ust. 1 ustawy pkt 7 Pzp. Zamawiający wykluczy Wykonawcę, który  z przyczyn leżących po jego stronie, w znacznym stopniu lub zakresie nie wykonał lub nienależycie wykonał albo długotrwale nienależycie wykonywał istotne zobowiązanie wynikające z wcześniejszej umowy w sprawie zamówienia publicznego lub umowy koncesji, co doprowadziło do wypowiedzenia lub odstąpienia od umowy, odszkodowania, wykonania zastępczego lub realizacji uprawnień z tytułu rękojmi.
4. Składając oferty w niniejszym postępowaniu Wykonawcy akceptują projekt umowy będący
załącznikiem nr 6 do niniejszego zapytania ofertowego.
5. Wykonawca jest zobowiązany złożyć wraz z ofertą:
1) oświadczenia (na załączniku nr 1 do zapytania ofertowego – formularz oferty)potwierdzające, że Wykonawca:
a) zapoznał się z zapytaniem ofertowym (w tym z opisem przedmiotu zamówienia) i nie wnosi do niego zastrzeżeń,                                                                                                                  b) posiada niezbędne kompetencje lub uprawnienia do wykonywania przedmiotu zamówienia oraz dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, dysponuje co najmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia bez ograniczeń w specjalności instalacyjne w zakresie sieci elektrycznych, instalacji i urządzeń cieplnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych. Zamawiający uzna niniejszy warunek za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi kopie aktualnych uprawnień w odpowiednich specjalnościach wraz z wpisem do izby zgodnie z ustawa z dnia 15 grudnia 2000 roku o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz.U.z 2023 r. poz. 551 ze zm,)potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę
c) posiada niezbędną zdolność techniczną lub zawodową – Zamawiający uzna niniejszy warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże w formie pisemnego oświadczenia, że
w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie wykonał co najmniej 2 przeglądy roczne oraz wykaże w formie pisemnego oświadczenia, że dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-
budowlanej, co najmniej jedną osobę posiadającą uprawnienia bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, gazowych,
wodociągowych i kanalizacyjnych,
d) w stosunku do Wykonawcy nie otwarto likwidacji lub nie ogłoszono upadłości,
e) uważa się za związanego/ną ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu składania ofert.
KRYTERIUM WYBORU OFERTY:

Przy wyborze oferty zamawiający będzie kierował się kryterium:
Cena „C” – 100%.

Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryterium oceny ofert tj.

Cena „C”100%
Wykonawca powinien uwzględnić w cenie oferty wszystkie posiadane informacje o przedmiocie zamówienia, a szczególnie informacje, wymagania i warunki podane w niniejszym zapytaniu ofertowymi załącznikach do niego. Niedoszacowanie, pominięcie oraz brak rozpoznania przedmiotu
i zakresu zamówienia nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia określonego w umowie.
Cena musi być wyrażona w złotych polskich niezależnie od wchodzących w jej skład elementów.
Rozliczenie pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą będzie prowadzone
w walucie polskiej i nastąpi po wykonaniu przedmiotu zamówienia na podstawie jednej faktury końcowej.
Zamawiający zapłaci wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu zamówienia przelewem
na rachunek bankowy w terminie do 30 dni od dnia otrzymania od Wykonawcy faktury.
Wykonawca składający propozycję ceny powinien dostarczyć:
Formularz oferty stanowiący załącznik nr 1 do zapytania ofertowego wraz z pozostałymi
załącznikami.

  1. MIEJSCE I TERMIN ZŁOŻENIA PROPOZYCJI CENOWEJ I OTWARCIE OFERT:
    1. Propozycję cenową należy złożyć w terminie do dnia 02 grudnia 2025 r. do godziny 15.00
    w siedzibie Zamawiającego (sekretariat), e-mailem na urzad@gminadobre.pl lub przesłać w tym terminie za pomocą operatora pocztowego lub innego na adres siedziby Zamawiającego
    tj. Gmina Dobre, ul. Kościuszki 1, 05-307 Dobre.
    2. Propozycję cenową należy złożyć e-mailem lub w kopercie, na której należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis: Zapytanie ofertowe na:
    „Wykonanie rocznych przeglądów technicznych obiektów budowlanych będących w zasobie Gminy Dobre”.
    3. Ofertę podpisują osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy.
    4. Oferty składane w formie elektronicznej należy podpisać kwalifikowanym podpisem
    elektronicznym, podpisem zaufanym albo podpisem osobistym;
    5. Propozycja cenowa ma być napisana w języku polskim, czytelną i trwałą techniką.
    6. Termin związania ofertą upływa po 30 dniach, licząc od terminu składania ofert.
    7. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data wpływu do urzędu).
  2. Osoba do porozumiewania się z Wykonawcami:
    Agnieszka Roguska – Urząd Miasta i Gminy Dobre, ul. Kościuszki 1, 05-307 Dobre, tel. 25 7571190 wew. 27, e-mail: aroguska@gminadobe.pl

Załączniki:

– Załącznik nr 1 – Formularz Oferty

– Załącznik nr 2 – Wykaz obiektów budowlanych będących w zasobie Gminy Dobre

– Załącznik nr 3 – Oświadczenie Wykonawcy o braku powiązań kapitałowych lub osobowych

– Załącznik nr 4 – Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu w zakresie art. 7

ust. 1ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji

na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego

– Załącznik nr 5 – Klauzula RODO

– Załącznik nr 6 – Projekt umowy

Accessibility