Dobre, dnia 16.02.2024 r.
BURMISTRZ MIASTA I GMINY DOBRE
ul. Tadeusza Kościuszki 1
05-307 Dobre
woj. mazowieckie
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT W POSTĘPOWANIU NA:
Wykonanie ekspertyzy/opinii biegłego/ specjalisty w zakresie hydrologii, gospodarki wodnej, melioracji wodnych i postępowań wodno prawnych w sprawie naruszenia stosunków wodnych na działkach nr 2138/1 i 2130 w Dobrem, gmina Dobre
I.Zamawiający:
Gmina Dobre
T. Kościuszki 1, 05-307 Dobre
Telefon: 25 757 11 90
Fax: 25 757 11 90 wew. 40
e-mail: urzad@gminadobre.pl
NIP: 822-21-46-613,
REGON: 711582658,
Nr sprawy: GKI.6332.3.2023
II. Opis przedmiotu zamówienia:
- Specyfika głównych wymagań
a) wykonanie ekspertyzy i sporządzenie opinii przez biegłego/specjalistę w dziedzinie hydrologii, gospodarki wodnej, melioracji wodnych i postępowań wodno prawnych posiadającego stosowne uprawnienia oraz wykonanie niezbędnych pomiarów wysokościowych,
b) przedmiotem ekspertyzy będzie określenie:
- czy zostały naruszone, a jeśli tak to ewentualnie w jakim zakresie stosunki wodne na działkach nr 2138/1 i 2130 w Dobrem, gmina Dobre.
- jeśli tak, to jakie są tego skutki i jakie zalecenia w celu zapobiegania zalewania działek analizowanych, na podstawie których Burmistrz Miasta i Gminy Dobre może oprzeć swoja decyzję.
c ) w celu realizacji zamówienia Zamawiający, udostępni Wykonawcy materiały dotyczące prowadzonego postępowania i zgromadzonych materiałów w tej sprawie.
d) uzyskanie niezbędnych materiałów geodezyjnych ( wypisy, mapy, inne mapy potrzebne do wykonania przedmiotu umowy ) należą do Wykonawcy.
e) wykonawca zobowiązany jest do wyznaczenia terminu oględzin na działkach 2138/1 i 2130 w Dobrem, gmina Dobre i za pośrednictwem Zamawiającego powiadomić o terminie oględzin strony postępowania i pozwolić im wziąć czynny udział w dokonywaniu ekspertyzy.
W związku z powyższym czynności konieczne do wykonania (tj. wizja lokalna) powinny być wykonane po uprzednim zawiadomieniu stron postępowania.
III. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:
- Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:
a) wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz ofertowy – wg załączonego
wzoru formularza ofertowego,
b) dokument potwierdzający uprawnienia w zakresie hydrologii, gospodarki wodnej, melioracji wodnych i postępowań wodno prawnych.
IV. Termin wykonania przedmiotu zamówienia do 31 maja 2024
V. Miejsce składania ofert:
1.Ofertę cenową w zaklejonej kopercie z dopiskiem:
,,Wykonanie ekspertyzy/ opinii biegłego/ specjalisty w zakresie hydrologii, gospodarki wodnej, melioracji wodnych i postępowań wodno prawnych w sprawie naruszenia stosunków wodnych na działkach nr 2138/1 i 2130 w Dobrem, gmina Dobre,,
należy złożyć w siedzibie Zamawiającego do dnia 04.03.2024 r. do godz. 12:00. w pokoju nr 2 lub elektronicznie na adres urzad@gminadobre.pl
- Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
- W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
VI. Kryteria oceny ofert: cena 100%
VII. Opis sposobu obliczania ceny
- Na załączonym formularzu ofertowym, należy przedstawić cenę ofertową brutto za wykonanie / udzielenie przedmiotu zamówienia.
- Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą – z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.
- Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
- Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z zamówienia bez podania przyczyny.
VII. Warunki płatności.
Za wykonaną usługę strony rozliczać się będą na podstawie faktury po wykonaniu i oddaniu instalacji fotowoltaicznej do eksploatacji z 30 dniowym terminem płatności.
VIII. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami
- Osobami uprawnionymi do kontaktowania się z Wykonawcami są:
Pani Joanna Abelska tel. 25 757 11 90 wew. 41,
Pan Marcin Sitnicki tel. 25 757 11 90 wew. 36
IX.Pozostałe informacje
- Wobec niniejszego zamówienia nie stosuje się ustawy Prawo zamówień publicznych.
- Zaproszenie do składania ofert nie jest zamówieniem i nie powoduje powstania żadnych zobowiązań wobec stron.
X.Załączniki
- Formularz ofertowy;
XI.INFORMACJA O DANYCH OSOBOWYCH
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
- Administratorem Pani/Pana Danych Osobowych jest Burmistrz Miasta i Gminy Dobre, ul. Tadeusza Kościuszki 1, 05-307 Dobre, telefon: 25 757 1190, faks: 25 757 11 90 wewn. 40;
- Inspektorem Ochrony Danych Osobowych jest wyznaczona przez Gminę Dobre osoba, z którą można się skontaktować pod adresem e-mail: inspektor@cbi24.pl lub na wskazany powyżej adres Administratora Danych Osobowych;