ZAPYTANIE OFERTOWE
w trybie art. 2 pkt.1 ustawy z dnia 11 września 2019r (Dz. U. z 2022 r., poz. 1710 z późn. zm.)
- Zamawiający
Gmina Dobre
05-307 Dobre. ul. T. Kościuszki 1
tel. / fax 0-25 7571190 Regon 711582658 NIP 822-21 – 46 – 613,
zwany dalej Zamawiającym.
- Opis przedmiotu zamówienia
- Przedmiotem zamówienia jest opakowanie i odebranie z nieruchomości wyrobów zawierających azbest (płyt azbestowych) w ilości 125 Mg (ok 8928m2) (tzw. eternitu) oraz unieszkodliwienie wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Dobre (tzw. eternitu) z miejscowości na terenie gminy Dobre.
Przyjęto, że 1m2 eternitu waży 14kg.
- Wykonawca zobowiązany jest do indywidualnego ustalenia daty i godziny zdjęcia wyrobów zawierających azbest z właścicielem nieruchomości, u którego ma być wykonana usługa, tak aby termin był dogodny dla właściciela nieruchomości. Wykonawca jest zobowiązany do opakowania odpadów zawierających azbest.
- Wykonawca przedłoży w terminie 7 dni od daty podpisania umowy Zamawiającemu harmonogram ustalający terminy wykonania usługi.
- Po wykonaniu usługi polegającej na odebraniu wyrobów zawierających azbest z nieruchomości do miejsca unieszkodliwienia i unieszkodliwieniu wyrobów zawierających azbest, Wykonawca w terminie trzech dni od wykonania indywidualnej usługi, przedstawi Zamawiającemu oświadczenie potwierdzające odbiór płyt azbestowych, podpisane przez właściciela, u którego wykonano usługę.
- Wykonawca zobowiązany jest do wykonania zamówienia z zachowaniem przepisów zawartych w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2.04.2004r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest
- Transport odpadów zawierających azbest należy wykonać z zachowaniem przepisów o przewozie drogowym towarów niebezpiecznych, w sposób uniemożliwiający emisję azbestu do środowiska.