Zwracam się z uprzejmą prośba o przedłożenie oferty cenowej za realizację zadania polegającego na wykonaniu przeglądów technicznych budynków stanowiących własność Gminy Dobre. Wykaz budynków stanowiących własność Gminy Dobre stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zapytania.
Niniejsze zamówienie realizowane będzie na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 roku – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2024 r., poz. 1320) z wyłączeniem stosowania tej ustawy.
- ZAMAWIAJĄCY
Gmina Dobre, ul. Kościuszki 1, 05-307 Dobre, tel. (25) 7571190 w. 27
fax. (25) 7571190 w. 40, REGON 711582658, NIP 822-21-46-613, e-mail: urzad@gminadobre.pl
PRZEDMIOT I ZAKRES ZAMÓWIENIA :
-
- Realizacja zadania polegająca na wykonaniu rocznych przeglądów technicznych budynków będących własnością Gminy Dobre zgodnie z zapisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo Budowlane (Dz..U. z 2024r., poz. 725 ze zm.)
oraz rozporządzeń wykonawczych.
- Przeglądowi nie podlegają przewody kominowe (Zamawiający wykonał je już we własnym zakresie) .
- Kontroli podlega natomiast stan techniczny budynków tj. elementy budynku, budowli narażonych na szkodliwe wpływy atmosferyczne i niszczące działania czynników występujących podczas użytkowania obiektu, instalacje i urządzenia służące ochronie środowiska oraz instalacja gazowa.
- Z przeprowadzonych przeglądów poszczególnych budynków należy sporządzić protokół w wersji papierowej, elektronicznej oraz dokonać odpowiednich wpisów w książkach obiektów.
Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania, bez podania przyczyn.
- TERMIN REALIZACJI: 27 grudnia 2024 roku
- SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY: Zgodnie z formularzem ofertowym.
- KRYTERIUM WYBORU OFERTY: Cena – 100%
- MIEJSCE I SPOSÓB ZŁOŻENIA OFERTY: Ofertę należy złożyć w nieprzejrzystej kopercie w sposób gwarantujący zachowanie poufności, z dopiskiem “Przeglądy techniczne budynków gminnych”, w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miasta i Gminy Dobre, ul. Kościuszki 1, 05-307 Dobre, pokój nr 2 do dnia 09 grudnia 2024 do godz. 10.00
- TERMIN ZŁOŻENIA OFERTY: 09 grudnia 2024 rok, godzina 10.00
- INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY:
O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi oferentów za pośrednictwem strony internetowej znajdującej się pod adresem www.gminadobre.pl
- ZAPYTANIA O PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:Wszelkich informacji dotyczących przedmiotu zamówienia udziela: Agnieszka Roguska – pracownik UG Dobre, w godzinach pracy urzędu, tel. 25 7571190 w. 27, e-mail: aroguska@gminadobre.pl
Załączniki :
Nr 1 Wykaz budynków gminnych
Nr 2 Formularz oferty