GKI.7234.8.13
                                                                                Dobre dnia 12.02.2013r.
Zaproszenie do składania ofert 
w postępowaniu na:  wykonanie dokumentacji projektowej   na przebudowę drogi w Jaczewku
(w trybie art. 4 pkt.8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r (Dz. U. z 2010r, Nr 113, poz. 759 z późn zm.)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV):71320000-7
W związku z realizacją zadania: wykonanie dokumentacji projektowej na przebudowę drogi w Jaczewku,   Gmina Dobre prowadzi postępowanie, w celu wyłonienia wykonawcy usług. 
1. Zamawiający:
Gmina Dobre., 
ul. T. Kościuszki 1, 05-307 Dobre
Telefon: 25 757 11 90
Fax: 25 757 11 90 wew. 40
e-mail: urzad@gminadobre.pl
NIP: 822-21-46-613,
REGON: 711582658,
2.Charakterystyka obiektu:
–        droga  stanowiąca działki ewidencyjne nr 88, 86/1 w miejscowości Jaczewek gmina Dobre, obecnie posiada  nawierzchnię żwirową.
–        parametry drogi : długość  ok.1675m , szerokość 8m
–        w skład drogi wchodzą:  jezdnia żwirowa, pobocza oraz rowy
 
3. Opis przedmiotu zamówienia:
Usługa  obejmuje :
– Opracowanie uproszczonego projektu budowlanego na wykonanie stabilizacji betonowej na  drodze w Jaczewku  (odcinek ok 1675m). Uproszczony projekt ma zawierać część opisową tj. opis techniczny i przedmiar robót  oraz część rysunkową tj. plan orientacyjny i plan zagospodarowania terenu. Dokumentację projektową wykonać w 3 egzemplarzach. 
4. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków
Za spełnienie warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności  lub czynności, zamawiający uzna:
–        posiada stosowne  uprawnienia do sporządzania projektów dróg – kopia uprawnień
–        posiada wiedzę i doświadczenie w specjalności konstrukcyjno – inżynieryjnej w zakresie dróg  (oświadczenie)
5. Termin wykonania przedmiotu zamówienia:
Wykonawca wykona usługę do 20.03.2013r.
6. Warunki płatności.
Za wykonaną usługę strony rozliczać się będą na podstawie faktury wystawionej na: Gmina Dobre, NIP: 822-21-46-613, REGON: 711582658, przez Zleceniobiorcę po wykonaniu i dostarczeniu kompletnej dokumentacji projektowej do UG Dobre, a następnie wypłacone w terminie do 30 dni od daty otrzymania faktury.
7. Sposób przygotowania oferty oraz miejsce i termin składania ofert.
Ofertę w zamkniętej kopercie opatrzonej napisem:  ,,Wykonanie dokumentacji projektowej na przebudowę drogi w Jaczewku”
należy złożyć w Urzędzie Gminy Dobre, pok. nr 2 do 22.02.2013 do godz. 09.00. Oferty otrzymane po terminie składania ofert nie będą rozpatrywane.
8. Kryteria oceny oferty:
Cena – 100%
Oferta powinna zawierać cenę brutto.
Zaproponowana cena powinna obejmować wszelkie koszty związane z realizacją
przedmiotu zamówienia.
Zamówienie zostanie udzielone oferentowi, który przedstawi najkorzystniejszą
cenowo ofertę.
