Brak informacji

 


GKI.605.5.2013


Dobre, dn. 14.02.2013 roku


 


 


ZAWIADOMIENIE


            Na podstawie art. 10§1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeks Postępowania Administracyjnego  (Dz. U. z 2000 roku, Nr 98, poz. 1071 z późn. zm) informuję, że zebrane zostały dowody niezbędne do wydania decyzji administracyjnej w sprawie „magazynowania odpadów złomu stalowego w miejscu do tego nieprzeznaczonym tj. na działce nr 1226/1 w miejscowości Dobre, ul. Głowackiego należącej do Pana Czesława Czapskiego”


            Z materiałami zapoznać się można w Urzędzie Gminy Dobre, pokój nr 8, w godzinach urzędowania, w terminie 7 dni od daty otrzymania (obwieszczenia) niniejszego pisma i wypowiedzieć się co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłosić żądania.


 


 


 


 


Otrzymują:


1.        Wanda Matuszewska


ul. Warszawska 644, 05 – 083 Warszawa;


2.        Andrzej Miąskiewicz


ul. Kościuszki 29, 05 – 307 Dobre;


3.        Grzegorz Miąskiewicz


ul. Lukosińskiego 27 m. 3, 05 – 820 Piastów;


4.        Jerzy Miąskiewicz


ul. Głowackiego 26A, 05 – 307 Dobre;


5.        Poczta Polska S.A.


ul. Rakowiecka 26, 00 – 940 Warszawa;


6.        Nina Cudna – Makos


ul. Kościuszki 27A, 05 – 307 Dobre;


7.        Kamil Makos


ul. Kościuszki 27A, 05 – 307 Dobre;


8.        Irena Czapska


ul. Głowackiego 11, 05 – 307 Dobre;


9.        Czesław Czapski


ul. Głowackiego 11, 05 – 307 Dobre;


10.     Gmina Dobre


(stanowisko ds. drogownictwa);


11.     Halina Miąskiewicz


ul. Głowackiego 26A, 05 – 307 Dobre;


12.     A/a.


 


 


 


 


Otrzymują do wiadomości:


         Mazowiecki Wojewódzki Inspektor Ochrony Środowiska Delegatura w Mińsku Mazowieckim


                Plac Kilińskiego 10, 05 – 300 Mińsk Mazowiecki.


 


Przygotowała:


Renata Miąskiewicz – prac. UG Dobre,


tel. 25 7571190 wew. 27

Accessibility