Brak informacji

 

GKI.605.24.2016 Dobre, dn. 14.04.2016 r.




Zaproszenie do składania ofert


na zakup i montaż drewnianych zabawek


na plac zabaw w miejscowości Rakówiec, gmina Dobre




Zamówienie realizowane będzie bez stosowania przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2015 r., poz. 2164 z późń. zm. ) na podstawie art. 4 pkt 8 w/w ustawy.






  1. ZAMAWIAJĄCY


Gmina Dobre
Ul. Kościuszki 1,
05-307 Dobre


Tel. (25) 757 11 90


fax. (25) 7571190 w. 40,


e-mail: urzad@gminadobre.pl


REGON 711582658, NIP 822-21-46-613,






  1. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA OBEJMUJE:


Zakup i montaż drewnianych zabawek z wszelkimi wymaganymi prawem normami i certyfikatami na plac zabaw:




  1. Wieża krzyżakowa (1 szt.) ze zjeżdżalnią (długość ślizgu min. 2,5m, z tworzywa sztucznego, wysokość podestu min. 1 m.)



  2. 2 huśtawki, 1 sztuka z siedziskiem dla małych dzieci i 1 sztuka z siedziskiem dla starszych dzieci



  3. Ważka na sprężynie (wzór dowolny)



  4. Karuzela min. 4 osobowa



Wszystkie zabawki muszą mieć możliwość stałego wmontowania.






  1. TERMIN REALIZACJI:


Do 31.05.2016 roku






  1. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY:


Zgodnie z formularzem ofertowym.






  1. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY:


O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi oferentów za pośrednictwem strony internetowej znajdującej się pod adresem www.gminadobre.pl






  1. MIEJSCE I SPOSÓB ZŁOŻENIA OFERTY:


Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie, z dopiskiem


“Zakup i montaż drewnianych zabawek na plac zabaw w miejscowości Rakówiec, gmina Dobre”, w siedzibie Zamawiającego:


Urząd Gminy Dobre, ul. Kościuszki 1, 05-307 Dobre, pokój nr 2


do dnia 25.04.2016 do godz. 12.00


Oferta powinna zawierać ofertę cenową.






  1. WARUNKI PŁATNOŚCI


Za wykonaną usługę strony rozliczać się będą na podstawie faktur wystawionych na: Gmina Dobre, NIP: 822-21-46-613, REGON: 711582658, przez Zleceniobiorcę po zakończeniu usługi zgodnie z terminem wykonania przedmiotu zamówienia odebranej z protokołem końcowym, a następnie wypłacone w terminie 30 dnia od daty otrzymania faktury.








  1. KRYTERIA WYBORU:


100 % cena.


Oferta powinna zawierać cenę netto + VAT.


Zaproponowana cena powinna obejmować wszelkie koszty, łącznie z transportem i montażem zabawek, związane z realizacją przedmiotu zamówienia.


Z uwagi na ograniczone środki finansowe Zamawiający zastrzega możliwość rezygnacji z części zamówienia, bez podania przyczyn.






  1. DODATKOWE INFORMACJE:


Wszelkich informacji udziela:


Renata Miąskiewicz – pracownik UG Dobre,


w godz: poniedziałek, wtorek, czwartek 8.00-16.00, środa 8.00-18.00, piątek 8.00-14.00,


Tel. 25 757 11 90 w. 27, e-mail: urzad@gminadobre.pl




Załączniki :




  1. Wzór formularza ofertowego.



Accessibility