Dobre dnia 05.05.2016r.
GKI.7021.9.2016
Zaproszenie do składania ofert
w postępowaniu na: Zakup pompy głębinowej
(w trybie art. 4 pkt.8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r PZP / Dz. U. z 2015 r., poz. 2164.)
1. Zamawiający
Gmina Dobre.,
ul. T. Kościuszki 1, 05-307 Dobre
Telefon: 25 757 11 90
Fax: 25 757 11 90 wew. 40
e-mail: urzad@gminadobre.pl
NIP: 822-21-46-613,
REGON: 711582658,
2. Opis przedmiotu zamówienia:
pompa głębinowa SP 60-8-B ( MS 6 13kW) ;
Q=50m3/h, H= 70m słH2O)
Pompa głębinowa: stal nierdzewna EN 1.4301(AISI 304)
Wbudowane sito wlotowe uniemożliwiające przedostawaniu się do wnętrza pompy
zanieczyszczeń. Smarowane wodą, wymienne łożyska o specjalnym sześciokątnym kształcie,
powinno uniemożliwiać osadzanie się domieszkom piasku, powodując ich stałe
wypłukiwanie. Pierścień oporowy podczas fazy rozruchu pompy.
Silnik: Stojan hermetycznie zamknięty w obudowie ze stali nierdzewnej a uzwojenie
osadzone w polimerze.
Powierzchnie uszczelnień wału wykonane z ceramiki i węgla.
Materiał: stal nierdzewna EN 1.4301(AISI 304).
Hermetycznie szczelne uzwojenie stojanu zapewniające optymalną sprawność elektryczną.
Wbudowany czujnik temperatury ( Tempcon) który będzie zabezpieczał przed przegrzaniem
silnika , Stopień ochrony IP68
Wymienne wszystkie wewnętrzne części ulegające zużyciu (łożyska, wirnik, pierścienie
uszczelniające) zapewniając planowane podnoszenie i wydajność.
Sterownik MP 204 zabezpieczający pracę silnika pompy głębinowej.
3. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków
Wykonawca posiada aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert – oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
4. Termin wykonania przedmiotu zamówienia:
termin wykonania zamówienia: 30 dni od dnia zawarcia umowy.
5. Warunki płatności.
Za wykonanie zamówienia strony rozliczać się będą na podstawie faktury wystawionej na: Gmina Dobre, ul. T. Kościuszki 1, 05-307 Dobre, NIP: 822-21-46-613, REGON: 711582658, przez Wykonawcę po dostarczeniu do siedziby
6. Sposób przygotowania oferty oraz miejsce i termin składania ofert.
Ofertę w zamkniętej kopercie opatrzonej napisem: ,,Zakup pompy głębinowej”
należy złożyć w Urzędzie Gminy Dobre, pok. nr 2 do …13.05.2016 do godz. 9:00……….
Oferty otrzymane po terminie składania ofert nie będą rozpatrywane. W razie wątpliwości rozstrzyga termin i godzina wpływu do urzędu.
7. Kryteria oceny oferty:
Cena – 100%
Oferta powinna zawierać cenę brutto.
Zaproponowana cena powinna obejmować wszelkie koszty związane z realizacją
przedmiotu zamówienia.
Zamówienie zostanie udzielone oferentowi, który przedstawi najkorzystniejszą
cenowo ofertę.
8.Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z zamówienia bez podania przyczyny.
9. WYJAŚNIENIA
Osobą uprawnioną do udzielania informacji w sprawie zapytania ofertowego jest:
Marcin Sitnicki – Pracownik Urzędu Gminy
tel. 25 7571190 wew.36 e-mail: urzad@gminadobre.pl
………………………………………….
(miejscowość, data)
Nazwa i adres składającego ofertę
……………………………………………..
……………………………………………..
Oferta cenowa na realizację zadania:
„Zakup pompy głębinowej”
Łączna cena ryczałtowa oferty brutto za 1 kpl. pompy głębinowej, będącej
przedmiotem zamówienia ……..……………………………………. zł brutto,
słownie:………………………………………………………………………………
…………………………………………………..…………………………………………………………..
Cena oferty zawiera wszelkie koszty brutto związane z realizacją zamówienia;
Termin wykonania zamówienia……………………………….
Data ……………………………… ………………………………
Podpis osoby uprawnionej
do składania oferty