Brak informacji

GKI.7234.8.13 


                                                                                Dobre dnia 12.02.2013r.


 


 


Zaproszenie do składania ofert


w postępowaniu na:  wykonanie dokumentacji projektowej   na przebudowę drogi w Jaczewku


 


(w trybie art. 4 pkt.8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r (Dz. U. z 2010r, Nr 113, poz. 759 z późn zm.)


 


Wspólny Słownik Zamówień (CPV):71320000-7


 


 


W związku z realizacją zadania: wykonanie dokumentacji projektowej na przebudowę drogi w Jaczewku,   Gmina Dobre prowadzi postępowanie, w celu wyłonienia wykonawcy usług.


 


1. Zamawiający:


Gmina Dobre.,


ul. T. Kościuszki 1, 05-307 Dobre


Telefon: 25 757 11 90


Fax: 25 757 11 90 wew. 40


e-mail: urzad@gminadobre.pl


NIP: 822-21-46-613,


REGON: 711582658,


 


2.Charakterystyka obiektu:


        droga  stanowiąca działki ewidencyjne nr 88, 86/1 w miejscowości Jaczewek gmina Dobre, obecnie posiada  nawierzchnię żwirową.


        parametry drogi : długość  ok.1675m , szerokość 8m


        w skład drogi wchodzą:  jezdnia żwirowa, pobocza oraz rowy


 


3. Opis przedmiotu zamówienia:


Usługa  obejmuje :


– Opracowanie uproszczonego projektu budowlanego na wykonanie stabilizacji betonowej na  drodze w Jaczewku  (odcinek ok 1675m). Uproszczony projekt ma zawierać część opisową tj. opis techniczny i przedmiar robót  oraz część rysunkową tj. plan orientacyjny i plan zagospodarowania terenu. Dokumentację projektową wykonać w 3 egzemplarzach.


 


 


4. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków


Za spełnienie warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności  lub czynności, zamawiający uzna:


        posiada stosowne  uprawnienia do sporządzania projektów dróg – kopia uprawnień


        posiada wiedzę i doświadczenie w specjalności konstrukcyjno – inżynieryjnej w zakresie dróg  (oświadczenie)


 


5. Termin wykonania przedmiotu zamówienia:


Wykonawca wykona usługę do 20.03.2013r.


 


6. Warunki płatności.


Za wykonaną usługę strony rozliczać się będą na podstawie faktury wystawionej na: Gmina Dobre, NIP: 822-21-46-613, REGON: 711582658, przez Zleceniobiorcę po wykonaniu i dostarczeniu kompletnej dokumentacji projektowej do UG Dobre, a następnie wypłacone w terminie do 30 dni od daty otrzymania faktury.


 


7. Sposób przygotowania oferty oraz miejsce i termin składania ofert.


Ofertę w zamkniętej kopercie opatrzonej napisem:  ,,Wykonanie dokumentacji projektowej na przebudowę drogi w Jaczewku”


należy złożyć w Urzędzie Gminy Dobre, pok. nr 2 do 22.02.2013 do godz. 09.00. Oferty otrzymane po terminie składania ofert nie będą rozpatrywane.


 


8. Kryteria oceny oferty:


Cena – 100%


 


Oferta powinna zawierać cenę brutto.


Zaproponowana cena powinna obejmować wszelkie koszty związane z realizacją


przedmiotu zamówienia.


Zamówienie zostanie udzielone oferentowi, który przedstawi najkorzystniejszą


cenowo ofertę.

Accessibility