Brak informacji

 Dobre dnia 05.05.2016r.




GKI.7021.9.2016




Zaproszenie do składania ofert


w postępowaniu na: Zakup pompy głębinowej




(w trybie art. 4 pkt.8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r PZP / Dz. U. z 2015 r., poz. 2164.)






1. Zamawiający


Gmina Dobre.,


ul. T. Kościuszki 1, 05-307 Dobre


Telefon: 25 757 11 90


Fax: 25 757 11 90 wew. 40


e-mail: urzad@gminadobre.pl


NIP: 822-21-46-613,


REGON: 711582658,




2. Opis przedmiotu zamówienia:


pompa głębinowa SP 60-8-B ( MS 6 13kW) ;


Q=50m3/h, H= 70m słH2O)




Pompa głębinowa: stal nierdzewna EN 1.4301(AISI 304)


Wbudowane sito wlotowe uniemożliwiające przedostawaniu się do wnętrza pompy


zanieczyszczeń. Smarowane wodą, wymienne łożyska o specjalnym sześciokątnym kształcie,


powinno uniemożliwiać osadzanie się domieszkom piasku, powodując ich stałe


wypłukiwanie. Pierścień oporowy podczas fazy rozruchu pompy.


Silnik: Stojan hermetycznie zamknięty w obudowie ze stali nierdzewnej a uzwojenie


osadzone w polimerze.


Powierzchnie uszczelnień wału wykonane z ceramiki i węgla.


Materiał: stal nierdzewna EN 1.4301(AISI 304).


Hermetycznie szczelne uzwojenie stojanu zapewniające optymalną sprawność elektryczną.


Wbudowany czujnik temperatury ( Tempcon) który będzie zabezpieczał przed przegrzaniem


silnika , Stopień ochrony IP68


Wymienne wszystkie wewnętrzne części ulegające zużyciu (łożyska, wirnik, pierścienie


uszczelniające) zapewniając planowane podnoszenie i wydajność.


Sterownik MP 204 zabezpieczający pracę silnika pompy głębinowej.







3. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków




Wykonawca posiada aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert – oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.




4. Termin wykonania przedmiotu zamówienia:


termin wykonania zamówienia: 30 dni od dnia zawarcia umowy.




5. Warunki płatności.


Za wykonanie zamówienia strony rozliczać się będą na podstawie faktury wystawionej na: Gmina Dobre, ul. T. Kościuszki 1, 05-307 Dobre, NIP: 822-21-46-613, REGON: 711582658, przez Wykonawcę po dostarczeniu do siedziby




6. Sposób przygotowania oferty oraz miejsce i termin składania ofert.


Ofertę w zamkniętej kopercie opatrzonej napisem: ,,Zakup pompy głębinowej”


należy złożyć w Urzędzie Gminy Dobre, pok. nr 2 do …13.05.2016 do godz. 9:00……….


Oferty otrzymane po terminie składania ofert nie będą rozpatrywane. W razie wątpliwości rozstrzyga termin i godzina wpływu do urzędu.




7. Kryteria oceny oferty:


Cena – 100%




Oferta powinna zawierać cenę brutto.


Zaproponowana cena powinna obejmować wszelkie koszty związane z realizacją


przedmiotu zamówienia.


Zamówienie zostanie udzielone oferentowi, który przedstawi najkorzystniejszą


cenowo ofertę.




8.Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z zamówienia bez podania przyczyny.




9. WYJAŚNIENIA


Osobą uprawnioną do udzielania informacji w sprawie zapytania ofertowego jest:
Marcin Sitnicki
– Pracownik Urzędu Gminy
tel. 25 7571190 wew.36 e-mail: urzad@gminadobre.pl





































………………………………………….


(miejscowość, data)




Nazwa i adres składającego ofertę


……………………………………………..




……………………………………………..




Oferta cenowa na realizację zadania:


Zakup pompy głębinowej”











Łączna cena ryczałtowa oferty brutto za 1 kpl. pompy głębinowej, będącej




przedmiotem zamówienia ……..……………………………………. zł brutto,




słownie:………………………………………………………………………………




…………………………………………………..…………………………………………………………..




Cena oferty zawiera wszelkie koszty brutto związane z realizacją zamówienia;




Termin wykonania zamówienia……………………………….















Data ……………………………… ………………………………


Podpis osoby uprawnionej


do składania oferty



Accessibility