Dobre, dn. 04.06.2018r.
GKI. 7021.4.3. 2018
ZAPYTANIE OFERTOWE
Zwracam się z zapytaniem ofertowym o przedstawienie cen za wykonanie dokumentacji projektowej dobudowy oraz rozbudowy istniejącego oświetlenia ulicznego w miejscowościach na terenie gminy Dobre.
Niniejsze zamówienie realizowane będzie bez stosowania przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010 r., Dz.U. Nr 113, poz. 759 z późń. zm. ) na podstawie art. 4 pkt 8 w/w ustawy.
1. ZAMAWIAJĄCY
Gmina Dobre
Ul. Kościuszki 1
05-307 Dobre
tel. (25) 7571190 w. 27
fax. (25) 7571190 w. 40, REGON 711582658, NIP 822-21-46-613, e-mail: urzad@gminadobre.pl
2. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA OBEJMUJE:
2.1. Wykonanie dokumentacji projektowych wymagających zgłoszenia bądź pozwolenia
na budowę:
– miejscowość Kąty Borucza: rozbudowa istniejącego oświetlenia ulicznego
– budowa nowego odcineka o długości ok. 600 mb wzdłuż drogi powiatowej o nr
ewidencyjnym 231/1 – załącznik graficzny nr 1 oraz odcinka o długości ok. 400 mb
( podwieszenie przewodu na istniejących słupach na odcinku ok. 250 mb oraz nowy odcinek
o długości 150 wzdłuż drogi powiatowej o nr ew. 401 – załączik graficzny nr 1a
– miejscowość Kobylanka: rozbudowa istniejącego oświetlenia ulicznego
– budowa nowego odcinka o długości ok. 300 mb wzdłuż drogi powiatowej o nr
ewidencyjnym 51 oraz drogi gminnej o nr ewidencyjnym 49/3 oraz podwieszenie przewodu
oświetleniowego na istniejących słupach na odcinku ok. 200 mb wzdłuż drogi powiatowej o
nr ewidencyjnym 49/4 – załącznik graficzny nr 2
– miejscowość Sołki: rozbudowa istniejącego oświetlenia ulicznego – dobudowa nowego
odcinka na długości ok. 100 mb wzdłuż drogi wojewódzkiej 637 relacji Warszawa Węgrów
– załącznik graficzny nr 3
– miejscowość Rąbierz Kolonia: budowa oświetlenia ulicznego na odcinku o długości ok.
500 mb wzdłuż drogi gminnej 257/1 – załącznik graficzny nr 4
Na załączonych do zapytania ofertowego załącznikach graficznych, przedstawiono orientacyjny zakres poszczególnych odcinków oświetelnia ulicznego.
Do wykonawcy należy zaprojektowanie lokalizacji słupów (tam gdzie okaże się to konieczne)
i lamp oświetlenia zgodnie z wymaganymi normami i przepisami oraz uzyskanie wymaganych uzgodnień i oświadczeń o dysponowaniu terenem na cele budowlane.
Przed złożeniem oferty i rozpoczęciem prac zaleca się dokonanie wizji lokalnej terenu objętego udzieleniem zamówienia.
2.2 Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania, bez podania przyczyn.
3. ZAKRES ZAMÓWIENIA:
3.1. Zamówienie obejmuje wykonanie dokumentacji projektowych niezbędnych do
uzyskania pozwolenia na budowę lub zgłoszenia robót nie wymagających
pozwolenia na budowę.
3.2. Wykonawca jest zobowiązany do uzyskania wszelkich niezbędnych uzgodnień,
zezwoleń, podkładów mapowych, warunków technicznych, zwiększenia mocy, itp.
dokumentów koniecznych do uzyskania zgłoszeń lub pozwolenia na budowę.
3.3 Wykonanwca jest zobowiązany do uzyskania w imieniu Zamawiającego dla
wykonanych projektów wymaganych prawem odpowiednio: stosownych uzgodnień z
właściwym terytorialnie Rejonem Energetycznym, prawomocnych zgłoszeń robót nie
wymagających pozwolenia na budowę oraz pozwoleń na budowę.
3.4. Obowiązkiem Wykonawcy będzie również opracowanie przedmiarów robót,
kosztorysów inwestorskich oraz opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i
odbioru robót, jak również uzyskanie warunków technicznych przyłączenia do sieci
energetycznej.
4. TERMIN REALIZACJI:
15 października 2018 rok
5. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY:
Zgodnie z formularzem ofertowym.
6. KRYTERIUM WYBORU OFERTY:
Cena całości zamówienia 100%
7. MIEJSCE I SPOSÓB ZŁOŻENIA OFERTY:
Ofertę należy złożyć w nieprzejrzystej kopercie w sposób gwarantujący zachowanie poufności , z dopiskiem ” OŚWIETLENIE ULICZNE – DOKUMENATCJA PROJEKTOWA”, w siedzibie Zamawiającego:
Urząd Gminy Dobre, ul. Kościuszki 1, 05-307 Dobre, pokój nr 2
do dnia 14.06.2018 do godz. 10.00
8. TERMIN ZŁOŻENIA OFERTY:
14 czerwca 2018 rok , godzina 10.00
9. ZAPYTANIA O PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:
Wszelkich informacji dotyczących przedmiotu zamówienia udziela:
Agnieszka Roguska – pracownik UG Dobre,
w godzinach pracy urzedu, tel. 25 7571190 w. 27, e-mail: aroguska@gminadobre.pl
Załączniki :
1/ Mapy poszczególnych odcinków- załączniki 1, 2, 3, 4
2/ Formularz ofertowy
KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH
Zgodnie z art. 13 i art. 14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) Wójt Gminy Dobre informuje, że z dniem 25 maja 2018 roku:
4. Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych w zakresie działania Urzędu Gminy Dobre, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, może się Pani/Pan skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych na adres poczty elektronicznej iod@gminadobre.pl
5. Administrator przetwarza Pani/Pana dane osobowe na podstawie obowiązujących przepisów prawa, zawartych umów lub udzielonej zgody.
6. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu/celach:
a) wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Urzędzie Gminy Dobre,
b) realizacji umów zawartych z kontrahentami,
c) w pozostałych przypadkach Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są wyłącznie na podstawie
wcześniej udzielonej zgody w zakresie i celu określonym w treści zgody.
7. W związku z przetwarzaniem danych w celach o których mowa w pkt 4 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być:
a) organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają
z przepisów powszechnie obowiązującego prawa,
b) inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Gminą Dobre bądź Urzędem Gminy Dobre przetwarzają dane osobowe dla których Administra