Dobre, dnia 12.06.2024 r.
BURMISTRZ MIASTA I GMINY DOBRE
ul. Tadeusza Kościuszki 1
05-307 Dobre
woj. mazowieckie
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT W POSTĘPOWANIU NA:
Wykonanie ekspertyzy/opinii specjalisty w zakresie hydrologii, gospodarki wodnej, melioracji wodnych i postępowań wodno prawnych w sprawie naruszenia stosunków wodnych na działce nr 2261/2 w Dobrem, gmina Dobre.
ZAMAWIAJĄCY:
Gmina Dobre
T. Kościuszki 1, 05-307 Dobre
Telefon: 25 757 11 90
Fax: 25 757 11 90 wew. 40
e-mail: urzad@gminadobre.pl
NIP: 822-21-46-613,
REGON: 711582658,
Nr sprawy: GKI.6332.1.2024.JA
I. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
- Specyfika głównych wymagań
a) wykonanie ekspertyzy i sporządzenie opinii przez specjalistę w dziedzinie hydrologii, gospodarki wodnej, melioracji wodnych i postępowań wodno prawnych oraz wykonanie niezbędnych pomiarów wysokościowych,
b) przedmiotem ekspertyzy będzie określenie:
czy zostały naruszone, a jeśli tak to ewentualnie w jakim zakresie stosunki wodne na działce nr 2261/2 w Dobrem, gmina Dobre.
jeśli tak, to jakie są tego skutki i jakie zalecenia w celu zapobiegania zalewania działek analizowanych, na podstawie których Burmistrz Miasta i Gminy Dobre może oprzeć swoja decyzję.
c ) w celu realizacji zamówienia Zamawiający, udostępni Wykonawcy materiały dotyczące prowadzonego postępowania i zgromadzonych materiałów w tej sprawie.
d) uzyskanie niezbędnych materiałów geodezyjnych ( wypisy, mapy, inne mapy potrzebne do wykonania przedmiotu umowy ) należą do Wykonawcy.
e) wykonawca zobowiązany jest do wyznaczenia terminu oględzin na działce 2261/2 w Dobrem, gmina Dobre i za pośrednictwem Zamawiającego powiadomić o terminie oględzin strony postępowania i pozwolić im wziąć czynny udział w dokonywaniu ekspertyzy.
W związku z powyższym czynności konieczne do wykonania (tj. wizja lokalna) powinny być wykonane po uprzednim zawiadomieniu stron postępowania.
III. DOKUMENTY, JAKIE WYKONAWCA POWINIEN ZAŁĄCZYĆ DO OFERTY:
- Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:
a) wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz ofertowy – wg załączonego wzoru formularza ofertowego,
b) co najmniej dwa protokoły z przeprowadzonych prac lub referencje potwierdzające wykonywanie ekspertyz w zakresie hydrologii, gospodarki wodnej, melioracji wodnych i postępowań wodno prawnych.
IV. TERMIN WYKONANIA PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA DO 15 LIPCA 2024
V. MIEJSCE SKŁADANIA OFERT:
- Ofertę cenową w zaklejonej kopercie z dopiskiem:
,,Wykonanie ekspertyzy/ opinii specjalisty w zakresie hydrologii, gospodarki wodnej, melioracji wodnych i postępowań wodno prawnych w sprawie naruszenia stosunków wodnych na działce nr 2261/2 w Dobrem, gmina Dobre,,
należy złożyć w siedzibie Zamawiającego do dnia 19.06.2024 r. do godz. 12:00. w pokoju nr 2 lub elektronicznie na adres urzad@gminadobre.pl
- Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
- W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
VI. KRYTERIA OCENY OFERT: cena 100%
VII. OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY
- Na załączonym formularzu ofertowym, należy przedstawić cenę ofertową brutto za wykonanie / udzielenie przedmiotu zamówienia.
- Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą – z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.
- Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
- Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z zamówienia bez podania przyczyny.
VIII. WARUNKI PŁATNOŚCI.
Za wykonaną usługę strony rozliczać się będą na podstawie faktury po wykonaniu i oddaniu instalacji fotowoltaicznej do eksploatacji z 30 dniowym terminem płatności.
IX. OSOBY PO STRONIE ZAMAWIAJĄCEGO UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI
- Osobą uprawnio do kontaktowania się z Wykonawcami są:
Pani Joanna Abelska tel. 25 757 11 90 wew. 41,
X. POZOSTAŁE INFORMACJE
- Wobec niniejszego zamówienia nie stosuje się ustawy Prawo zamówień publicznych.
- Zaproszenie do składania ofert nie jest zamówieniem i nie powoduje powstania żadnych zobowiązań wobec stron.
XI. ZAŁĄCZNIKI
1.Formularz ofertowy;
XII. INFORMACJA O DANYCH OSOBOWYCH
1.Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119
z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
- Administratorem Pani/Pana Danych Osobowych jest Burmistrz Miasta i Gminy Dobre, ul. Tadeusza Kościuszki 1, 05-307 Dobre, telefon: 25 757 1190, faks: 25 757 11 90 wewn. 40;
- Inspektorem Ochrony Danych Osobowych jest wyznaczona przez Gminę Dobre osoba, z którą można się skontaktować pod adresem e-mail: inspektor@cbi24.pl lub na wskazany powyżej adres Administratora Danych Osobowych;