Dobre dnia 29.05.2017r.
Zaproszenie do składania ofert
w postępowaniu na : “Przegląd hydrantów na terenie Gminy Dobre” w trybie art. 4 pkt.8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015r. poz. 2164 z późn. zm. )
Zamawiający
GMINA DOBRE
ul. T. Kościuszki 1, 05-307 Dobre
tel. 25 757 11 90
fax. 25 757 11 90 wew. 40
e-mail : urzad@gminadobre.pl
NIP 822 – 21 – 46 – 613
Regon : 711582658
Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie przeglądu hydrantów na terenie Gminy Dobre w ilości ok.450szt. zgodnie z obowiązującymi przepisami.W ramach przeglądu należy dokonać :
– przeprowadzenie oględzin zewnętrznych hydrantów nadziemnych,
– uruchomienie i przepłukanie stojaka i komory hydrantów,
– sprawdzenie zasuwy hydrantowej,
– dokonanie pomiaru ciśnienia hydrostatycznego, hydrodynamicznego i wydajności.
– sporządzenie protokołu z badania i mapy z lokalizacją hydrantów
Termin wykonania –2 miesiące od daty zawarcia umowy.
Osoba wykonująca przegląd musi posiadać odpowiednie kwalifikacje w zakresie konserwacji i badania hydrantów zewnętrznych. Pomiary wykonywać urządzeniami z ważnym Świadectwem Wzorcowania.
Warunki udziału
Wypełniony i podpisany przez wykonawcę Formularz ofertowy
załączony do oferty aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert – oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające wykonanie w ciągu ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – co najmniej 2 usługi o podobnym zakresie rzeczowym i finansowym
Oświadczenie o dysponowaniu sprzętem oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
Dokumenty potwierdzające posiadanie właściwego sprzętu oraz osób zdolnych do wykonania zamówienia
Termin wykonania przedmiotu zamówienia
2 miesiące od dnia zawarcia umowy z Zamawiającym
Warunki płatności
Za wykonaną dostawę strony rozliczać się będą na podstawie faktury wystawionej na GMINA DOBRE. ul. T. Kościuszki 1, 05-307 Dobre, NIP 822-21-46-613, REGON 711582658 przez Zleceniobiorcę, po wykonaniu prac w terminie 30 dni od daty otrzymania faktury.
Sposób przygotowania oferty oraz miejsce i termin składania ofert.
Ofertę w zamkniętej kopercie, opatrzonej napisem: ” Przegląd hydrantów na terenie Gminy Dobre ” należy złożyć w Urzędzie Gminy Dobre pok. Nr 2 do 05.06.2017 r. do godz. 9oo.
Kryteria oceny oferty
Oferta powinna zawierać cenę brutto.
Zaproponowana cena powinna obejmować wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.
Zamówienie zostanie udzielone oferentowi, który przedstawi najkorzystniejszą cenowo ofertę.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z zamówienia bez podania przyczyny.
Osobą uprawnioną do udzielania informacji w sprawie zapytania ofertowego jest: Pan Marcin Sitnicki tel. 25 757 11 90 wew. 36, e-mail urzad@gminadobre.p
Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji z realizacji zamówienia bez podania przyczyny.
Wójt Gminy Dobre
Tadeusz Gałązka