Brak informacji

 


Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego bez stosowania przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych


 


 


 


I. Zamawiający:


Gmina Dobre.,


ul. T. Kościuszki 1, 05-307 Dobre


Telefon: 25 757 11 90


Fax: 25 757 11 90 wew. 40


e-mail: urzad@gminadobre.pl


NIP: 822-21-46-613, REGON: 711582658, 


 


 


ZAPRASZA DO SKŁADANIA OFERT


na dostawę artykułów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych dla potrzeb  jednostek organizacyjnych


 Gminy Dobre w roku 2018.


 


 


– Urzędu Gminy Dobre,  Dobre ul. T. Kościuszki 1


 


– Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Dobrem, Dobre ul. T. Kościuszki 1


 


– Zespołu Szkolno – Przedszkolnego, Dobre ul. Szkolna 3


 


– Szkoły Podstawowej w Dropiu, Drop 31,


 


– Szkoły Podstawowej w Mlęcinie, Mlęcin  51


 


 Zamawiający zastrzega, iż wszystkie podane w zapytaniu opisy nazw własnych materiałów nie mają na celu utrudnienia uczciwej konkurencji, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego.


 


II. Przedmiot zamówienia:


Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów i kserokopiarek w 2018 r. dla potrzeb jednostek organizacyjnych Gminy Dobre,  zgodnie z treścią   załącznika nr 1 do niniejszego zapytania.


 


III. Termin realizacji i istotne warunki zamówienia:


1.      Artykuły biurowe oraz materiały do drukarek dostarczane będą zgodnie                                   z zamówieniami cząstkowymi,  składanymi przez poszczególne jednostki organizacyjne Gminy Dobre, do siedziby tych jednostek, na koszt Wykonawcy,                                                   według cen jednostkowych brutto, określonych w ofercie Wykonawcy,                                        w terminie do 2 dni roboczych, od przyjęcia zamówienia, według potrzeb,                                         nie rzadziej niż jeden raz w miesiącu.


2.      Artykuły, o których mowa w ofercie, winny posiadać najwyższą jakość, sprawność                             oraz wydajność.


3.      Najważniejszym kryterium oceny ofert będzie cena brutto.


4.      Cena określona w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty związane z realizacją


          przedmiotu zamówienia.


5.      Rozliczenie transakcji następować będzie przelewem na konto wskazane w fakturze                   w ciągu 14 dni od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury przez Dostawcę.


6.      Zamawiający może zamknąć postępowanie bez wybrania żadnej oferty, w przypadku,


 gdy żadna ze złożonych ofert nie będzie odpowiadała warunkom określonym


 przez  Zamawiającego.


7.      Gmina Dobre zastrzega sobie prawo do zmiany ilości i rodzaju artykułów biurowych,    w ciągu roku 2018, wymienionych w załączniku, który stanowi jedynie orientacyjne zestawienie ilości  i rodzaju zamawianych artykułów.


8.      Termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2018 r.


9.     Ofertę cenową należy złożyć do dnia 28 grudnia 2018 r. do godz. 16.00,                        pok.  Nr 1  w Urzędzie Gminy Dobre ul. T. Kościuszki 1. 


 


          Oferta winna być umieszczona w zamkniętej kopercie, ze wskazaniem nazwy zamówienia:  Dostawa artykułów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych  do drukarek, faksów i kserokopiarek dla potrzeb Gminy Dobre w 2018 r.”


 



  1. Zamawiający powiadomi o wyniku postępowania, zamieszczając stosowne ogłoszenie na stronie internetowej Gminy Dobre, zaś Oferent, którego oferta zostanie wybrana zostanie powiadomiony telefonicznie.

 


         Osoba uprawniona do kontaktu z oferentami: Agnieszka Radzio


         tel. 25 757 11 90 wew. 22, e mail: urzad@gminadobre.pl


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


Załącznik nr 1 


do zapytania ofertowego


 


 


 


FORMULARZ OFERTY


 


 ZESTAWIENIE MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK                                                                   ORAZ ARTYKUŁÓW BIUROWYCH


NA POTRZEBY GMINY DOBRE  W 2018 R.


 


 


Miejscowość:……………………………………….


 


Data: ………………………………………………….


 


 


Nazwa dostawcy:                                                                             ………………………………………………………………..


  


                                                                                              ………………………………………………………………..