ZAPYTANIE OFERTOWE
Zwracam się z uprzejmą prośba o przedłożenie oferty cenowej za realizację zadania polegającego na wykonaniu przeglądów technicznych budynków stanowiących własność Gminy Dobre.
Wykaz budynków stanowiących własność Gminy Dobre stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zapytania.
Niniejsze zamówienie realizowane będzie na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 roku – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2020 r., poz. 288 ze zm ) z wyłączeniem stosowania tej ustawy.
- ZAMAWIAJĄCY
Gmina Dobre
ul. Kościuszki 1
05-307 Dobre
tel. (25) 7571190 w. 27
fax. (25) 7571190 w. 40, REGON 711582658, NIP 822-21-46-613, e-mail: urzad@gminadobre.pl
- PRZEDMIOT I ZAKRES ZAMÓWIENIA :
- Realizacja zadania polegająca na wykonaniu rocznych przeglądów technicznych budynków będących własnością Gminy Dobre zgodnie z zapisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo Budowlane (Dz..U. z 202319r., poz. 682 ze zm.)
oraz rozporządzeń wykonawczych.
- Przeglądowi nie podlegają przewody kominowe (Zamawiający wykonał je już we własnym zakresie) .
- Kontroli podlega natomiast stan techniczny budynków tj. elementy budynku, budowli narażonych na szkodliwe wpływy atmosferyczne i niszczące działania czynników występujących podczas użytkowania obiektu, instalacje i urządzenia służące ochronie środowiska oraz instalacja gazowa.
- Z przeprowadzonych przeglądów poszczególnych budynków należy sporządzić
protokół w wersji papierowej, elektronicznej oraz dokonać odpowiednich wpisów w
książkach obiektów.
2.5. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania, bez podania
przyczyn.
- TERMIN REALIZACJI:
29 grudnia 2023 roku
- SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY:
Zgodnie z formularzem ofertowym.
- KRYTERIUM WYBORU OFERTY:
Cena – 100%
- MIEJSCE I SPOSÓB ZŁOŻENIA OFERTY:
Ofertę należy złożyć w nieprzejrzystej kopercie w sposób gwarantujący zachowanie poufności, z dopiskiem “Przeglądy techniczne budynków gminnych”, w siedzibie Zamawiającego:
Urząd Gminy Dobre, ul. Kościuszki 1, 05-307 Dobre, pokój nr 2
do dnia 13 grudnia 2023 do godz. 10.00
- TERMIN ZŁOŻENIA OFERTY:
13 grudnia 2023 rok, godzina 10.00
- INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY:
O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi oferentów za pośrednictwem strony internetowej znajdującej się pod adresem www.gminadobre.pl
- ZAPYTANIA O PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:
Wszelkich informacji dotyczących przedmiotu zamówienia udziela:
Agnieszka Roguska – pracownik UG Dobre, w godzinach pracy urzędu, tel. 25 7571190 w. 27, e-mail: aroguska@gminadobre.pl
Załączniki :
Nr 1 Wykaz budynków gminnych
Nr 2 Formularz oferty
Nr 3 Wzór umowy