Brak informacji

Zwracam się z uprzejmą prośba o przedłożenie oferty cenowej za realizację zadania polegającego na wykonaniu przeglądów technicznych budynków stanowiących własność Gminy Dobre. Wykaz budynków stanowiących własność Gminy Dobre stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zapytania.

Niniejsze zamówienie realizowane będzie  na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września  2019 roku – Prawo zamówień publicznych  (Dz.U. z 2024 r., poz. 1320)  z wyłączeniem stosowania tej ustawy.

  1. ZAMAWIAJĄCY

Gmina Dobre, ul. Kościuszki 1, 05-307 Dobre, tel. (25) 7571190 w. 27

fax. (25) 7571190 w. 40, REGON  711582658,  NIP 822-21-46-613, e-mail: urzad@gminadobre.pl

 PRZEDMIOT I ZAKRES ZAMÓWIENIA :

    • Realizacja zadania polegająca na wykonaniu rocznych przeglądów technicznych budynków będących własnością Gminy Dobre zgodnie z zapisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo Budowlane (Dz..U. z 2024r., poz. 725 ze zm.)

oraz rozporządzeń wykonawczych.

  • Przeglądowi nie podlegają przewody kominowe (Zamawiający wykonał je już we własnym zakresie) .
  • Kontroli podlega natomiast stan techniczny budynków tj. elementy budynku, budowli narażonych na szkodliwe wpływy atmosferyczne i niszczące działania czynników występujących podczas użytkowania obiektu, instalacje i urządzenia służące ochronie środowiska oraz instalacja gazowa.
  • Z przeprowadzonych przeglądów poszczególnych budynków należy sporządzić protokół w wersji papierowej, elektronicznej oraz dokonać odpowiednich wpisów w   książkach obiektów.

Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania, bez podania  przyczyn.

  1. TERMIN REALIZACJI:   27 grudnia 2024 roku
  2. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY: Zgodnie z formularzem ofertowym.
  1. KRYTERIUM WYBORU OFERTY:  Cena  – 100%
  1. MIEJSCE I SPOSÓB ZŁOŻENIA OFERTY: Ofertę należy złożyć w nieprzejrzystej kopercie w sposób gwarantujący zachowanie poufności, z dopiskiem “Przeglądy techniczne budynków gminnych”, w  siedzibie Zamawiającego: Urząd Miasta i Gminy Dobre, ul. Kościuszki 1, 05-307 Dobre, pokój nr 2 do dnia 09 grudnia 2024  do godz. 10.00
  1. TERMIN ZŁOŻENIA OFERTY: 09 grudnia 2024 rok, godzina 10.00
  1. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY:

O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi oferentów za pośrednictwem strony internetowej znajdującej się pod adresem www.gminadobre.pl

  1. ZAPYTANIA O PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:Wszelkich informacji dotyczących przedmiotu zamówienia udziela: Agnieszka Roguska – pracownik UG Dobre,             w godzinach pracy urzędu, tel. 25 7571190 w. 27, e-mail: aroguska@gminadobre.pl

Załączniki :

Nr 1 Wykaz budynków gminnych

Nr 2 Formularz oferty

 

 

 

Załączniki

Accessibility